|
|
Välkommen till 99mac!Det här är Skandinaviens största forum för kreativa datoranvändare. Här diskuterar över 75 000 medlemmar dygnet runt allt som har med ljud, bild, musik, video och mac att göra. Vill du inte själv delta i diskussionerna hittar du säkert något läsvärt bland 1.8 miljoner inlägg i våra 190 000 diskussioner. Just nu besöker du 99.se som gäst, vilket begränsar din möjlighet till att använda forumets fullständiga funktioner. Genom att registrera dig får du inte bara möjlighet att söka bland alla inlägg, skapa diskussioner, kommunicera med andra användare genom privata meddelanden utan också och delta i omröstningar. Registreringen sker snabbt och är helt gratis - tveka inte, bli medlem idag! Om du har problem med registreringen eller dina kontouppgifter, kontakta vår support. |
Som medlem får du:
|
![]() |
|
Diskussionsverktyg |
|
|
Citera | #1 |
|
Sheriff
Aktiv: Maj 2001
36 år
18 515 inlägg
|
99.se i ny förpackning
Idag presenterar vi vår nya förstasida på 99.se!
Vår sajt innehåller enormt mycket information - tänk att vi alla har skrivit 1.800.000 inlägg under dom senaste åtta åren - och det är svårt att få en överblick. Med den nya startsidan kommer vi presentera dom senaste nyheterna från Mac, iPod och iPhonevärlden tillsammans med dom senaste diskussionerna och säljesannonserna. Vi kommer presentera ett par nyheter om dagen och varje vecka testas ett par aktuella produkter i vårt testlabb. Bakom det redaktionella innehållet hittar ni välkända Joacim Melin som varit med nästan sedan starten av 99mac. Ett stort tack till Arvid Björkström som designat förstasidan och hittat några kluriga lösningar för att förverkliga våra idéer. Ta en titt på 99.se: http://www.99.se/ |
|
|
Citera | #10 |
|
Sheriff
36 år
18 515 inlägg
|
|
|
|
Citera | #14 |
|
Aktiv: Aug 2007
33 inlägg
|
Snälla, kan ni inte göra något åt autolänkningen av alla produktnamn till affiliatelänkar. Det förstör ju alla länkar som innehåller ett eller flera av orden som ni ersätter.
Att länka delar av ord som t.ex. i bättre gör ju inte heller att det ser direkt seriöst ut. |
|
|
Citera | #15 |
|
Sheriff
36 år
18 515 inlägg
|
Jag ska se om det går att trimma länkningen så att den görs snyggare. "Tyvärr" fungerar länkningen väldigt bra så jag kan inte ta bort systemet men vi försöker göra det så störningsfritt som möjligt och som sagt - håll dig inloggad då ser du aldrig det igen. |
|
|
Citera | #19 |
|
Veteran
43 år
4 983 inlägg
|
Prova med och utan www i domänen. Gällande inloggningsproblem alltså.
http://www.99.se/ http://99.se/ |
|
|
Citera | #20 |
|
Senior
Aktiv: Nov 2008
551 inlägg
|
Inte mitt bekymmer eftersom det funkar med Firefox. Har inte detta trassel på något annat forum |
|
|
Citera | #32 |
|
Veteran
Aktiv: Sep 2001
550 inlägg
|
Det är helt ok att vara senior ett tag. Man känner sig kanske också lite som en spanjor. Och med hägrande features så ska man väl snart vara veteran igen. Grejen är att jag skriver ofta massa inlägg som jag till slut censurerar och lyfter över i en mapp för ratade inlägg. Någon slags publiceringsångest, eller nej egentligen beror det bara på att man inte ska bli för insyltad i många trådar - det finns ju fler forum som man ska bolla med..
|
![]() |
| Koppla tråden till produkter genom Prisjakt |
| Bokmärken |
| Diskussionsverktyg | |
|
|
Liknande diskussioner
|
||||
| Diskussion | Skapades av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| OS X 10.5.1 obegagnat i inplastad förpackning | macforever | Mac Säljes | 0 | 2009-04-02 20:31 |
| $#¤&@ förpackning | gurgelbröd | iPod mini | 4 | 2005-07-07 19:31 |
| Navipod - ny i obruten förpackning! | Rasmus | Mac Säljes | 0 | 2004-02-27 18:05 |
| förpackning | Gadd | Övrig programvara | 2 | 2002-11-25 11:05 |