Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Logitch mm50

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-03-30 10:50

Hej. Jag köpte nyligen en Logitach mm50, docka och högtalare i ett. Har nu haft den ett tag och är övernöjd. Den minimala fjärrkontrollen är helt underbar och ljudet går inte av för hackor. Har den i köket och den fyller ut rummet ca 15kvm riktigt bra. Kanske att basen blir lite platt på högsta volym men med tanke på storleken är det helt klart godkännt.

Gjorde ett fälttest med den och testade det ibyggda batteriet och den ger bra tryck på full volym i ca 7 timmar för mig. Är nöjd med det men enligt tillverkaren skall det vara 10h, men det vore ju inte första gången batteritid överdrevs. Det som är skönt är att den inte mattar ljudet när man kör på batteridrift vilket jag upplevt på andra maskiner.

Slutligen vill jag hylla detta lilla billiga paket, ca 1500kr, mycket habil ministereo i köket och funkar bra på resor och hotellrum. Fjärrkontrollen är lite grädde på moset.

Skall man ge betyg sä är det nog en 8,5 av 10. Designen kunde varit hetare och sen får man inte ljuga om batteritid.

  • Medlem
  • 2006-03-30 23:00

Jag är lite sugen på ett par rese-högtalare. Vad är det för storlek på denna?

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2006-04-02 18:02
Ursprungligen av jimsan:

Jag är lite sugen på ett par rese-högtalare. Vad är det för storlek på denna?

Här har du ett par högtalare i rese-storlek. Bra kräm är det i dom också

http://www.ishop.nu/?page=prod&id=237

1
Bevaka tråden