Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Investering av Ipod nano tillbehör

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej Jag har ca 450kr och jag är lite sugen på att köpa lite tillbehör till min nano,jag har hittat ett bättre fodral till nano:n än det jag har nu Hardcase Nano 149 på Tekninkmagasinet jag undrar jag om det att ha ipod nano i en dockstation om man har det fodralet?? och är det bra att ha dockstation jag hade tänkt att köpa en dockstaion på tekninkmagasinet för 199kr och en usb-kabel för 99kr. sen efter jag hade köpt det hade jag tänkt att spara till några högtalare eller Radio remote.Jag tycker själv att radio remote för 500kr är mkt är det nån som vet nåt ställe i göteborg?? nån som radiosändare eller en som microfon för mindre än 300 helst??.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-03-08 18:25

det finns en griffin radio grej på macoteket för 400:-

spara till ett par högtalare tkr. jag.
ja ska köpa iPod hifi.,

ok men vet du några på högtalre som inte kostar sjkortan typ högst 600-700 som drivs på batterier eller vanlig kantaktkabel.

Finns ett par på teknikmagasinet för 499 eller 599. iSound eller nåt sånt med inbyggd dockningsstation.

Finns massa bra på clas ohlson för typ 200 kr.. KÖP DÄR istället.. mkt mer ljud för pengarna

ok men tycker du att jag ska köpa en dockstation på tekninkmagasinet för 199 och en usb-kabel för 99kr?

Jag tycker du ska köpa originaldocka, den är så snygg. Lite dyrare dock. <-- Haha

mm det tycker jag med.. men om du skall skaffa ett par bra högtalare.. skaffa ett par som funkar till alla musikspelare.. (inte bara ipods) Köp på Classe ohllsone borhers (Clas Ohlson)

ok 1.vad kostar den,2.kan man ´sätta batterier i den och plugga in den i en vanlig stickkontakt? och 3.kan man ha fjärr på den.

Jag tycker att apples egna docka är så dyr + att deras usb-kabel kostar 175kr är inte värt det den kanske är snyggare men man överlever utan den.

är det nån som tycker att det är bra om jag köper Hardcase nano nu sen sparar till radio remote och sen sparar till isong book eller vad den hettde som kostar typ 3000.

Usb kabel har du ju redan fått till den i sitt paket grabben!!!! Det behövs inte köpa, tycker dock du ska köpa hardcaset, funderar själv på den...

http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=db_product.html&artnr=100227

Lycka til!!

Hej. Om jag inte får nåt svar här så skapar jag en egen tråd. Men jag tänkte vi skulle slippa det: Jag undrar om det finns något "halsband" till nanon men utan lurarna? Jag vill ha mina egna sennheiserlurar men gärna ha ipoden hängande runt halsen. Jag kommer att ha IS-skydd runt den så det är inte aktuellt med ett skydd med tillhörande snodd. Letade efter denna produkt hos apple utan resultat.

Anjuna_beats Jag har köpt Hardcase nano har haft den i en vecka nu och tycker att den är jättebra jag tycker lungt att du ska köpa den men du kan inte koppla in nano:n i nano-dockan när du har dne på det tycker jag är synd.Det är med dockan jag hade tänkt att ha en usb-kabel till laddaren när jag inte har tillgång till en dator.2så jag hade tänkt att köpa en till usb-kabel då till en docka om det blir det.

1
Bevaka tråden