Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fotofilmusigner - Apple visar proffsprogram i Umeå, Göteborg och Malmö

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag fick just ett tips om att Apple är ute på turné och visar upp sina produkter för kreativa proffs inom grafisk formgivning, fotografi, ljud och film:

Kreativitet på nytt sätt – inspiration för kreatörer

Att vara kreatör handlar inte längre om att arbeta inom ett enda område. Det handlar istället om att arbeta i många medier samtidigt, om att hitta nya sätt att använda ljud och bilder – och om att kunna styra varje aspekt av produktionen.

Välkommen att träffa oss på Folkets Hus den 13 mars, Elite Park Avenue Hotel den 15 mars och S:t Gertrud den 20 mars. Här kan du ta del av intressanta seminarier, prova på produkterna i praktiken och få reda på massor av spännande saker om Apples senaste lösningar för grafisk formgivning, fotografi, ljud och film.

Du kommer att upptäcka nya sätt att utveckla ditt arbete i nya, inspirerande riktningar.

Länk: Apple > Pro Series > Fotofilmusigner

Stockholm verkar inte vara på agendan, eller så har det redan varit där?

Jag tyckte att det lät intressant och anmälde mig till eventet i Umeå. Men vi var tydligen för få för nu har de ställt in det.

Citat:

Hej,

Vi måste dessvärre meddela att seminariet Fotofilmusigner i Umeå ställs in på grund av för få anmälningar. Vill du veta mer om Apples produkter och tjänster vänligen kontakta Peo Strindlund på 08- 703 30 00 eller strindlund.p@euro.apple.com.

Med vänlig hälsning,

Apple

Äsch vad tråkigt. Men de har faktiskt varit riktigt dåliga på att marknadsföra det, knappt nån har hört talas om det. Apple är en så duktig organisation vad gäller reklam, internatioellt sett, men ibland känns det som att Apple Sverige inte riktigt lyckas lika bra.

1
Bevaka tråden