Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Mina bärbara datorer"

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ha!
Ni som har googlekonto kan knalla iväg till en google-sök-sida och kolla uppe i högra hörnet där ert användarnamn står jämte en logga-ut länk etc.
Där finns numera en länk som, på svenska, heter "Mina bärbara datorer". klickar man på den så dyker det upp ett litet Ajax-drivet (antar jag) fönster i vilket man kan skapa och spara anteckningar.
Va kan det vara för ett stackars stolpskott som ansvarar för översättningen av den svenska versionen?

Jag har inga anteckningar/bärbara datorer i min Google. På det stället står Classic Home resp Personalized Home (kör alltså med engelsk version som standard)

Ursprungligen av johan_tanying:

Jag har inga anteckningar/bärbara datorer i min Google. På det stället står Classic Home resp Personalized Home (kör alltså med engelsk version som standard)

Jag kanske har lyckats aktivera någon specialare. Med tanke på hur lite tid jag lagt ner på att fördjupa mig i google utgick jag från att 'anteckningarna' var allmängods.

  • Medlem
  • Nacka
  • 2007-04-12 09:11

Är inte detta Google Notebook?

Ursprungligen av Wiberg:

Är inte detta Google Notebook?

Jag kan inte tänka mig annat. Jag ville bara ondgöra mig över den stackare som uppenbarligen översatt 'My Notebooks' till 'Mina bärbara datorer'

  • Medlem
  • Nacka
  • 2007-04-13 08:55
Ursprungligen av David Slättne:

Jag kan inte tänka mig annat. Jag ville bara ondgöra mig över den stackare som uppenbarligen översatt 'My Notebooks' till 'Mina bärbara datorer'

Fan, jag tänkte inte... bra där!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-04-13 08:12

Haha

1
Bevaka tråden