Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa begagnad bil

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-05-27 22:37

Funderar lite på att byta bil. Jag har en Volvo V50 1,8F, men vill ha nåt nytt. Den har gått 7000 mil, så jag vill ner till iaf 1000-2000 mil utan att behöva slanta av så mycket emellan.
Vad säger ni bilkännare om vad som sägs här?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-05-29 18:15

Jag säger kolla in de bilmodeller du är intresserad av på www.automotorsport.se och i deras testariv, både som begagnade och nya - fantastisk arkiv för oss spekulanter! Även www.bilpriser.se är en bra sida inför bilförsäljning- och köp. Till sist, kolla upp ägarhistoriken och övrig nyttig info på det exemplaret du är intresserad av på https://www21.vv.se/fordonsfraga/.

Aaah, Trafikmagasinet, fantastisk nostalgi! Men inte fullt så användbart idag kanske då dagens bilar inte riktigt kantas av samma problem, fast några tips fanns ju.

Åhh!
Christer Glenning är ju en mysgubbe som man minns med värme!
Vilken glidare!

Minns i slutet av hans karriär att han hade ett program som hette "Glennings Garage" eller nått sådant, där han i vinjettens sista scen sladdade in på en gammal cykel och bromsade framför en garagedörr...
Må han vila i frid!

1
Bevaka tråden