Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hifi site

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som kan rekomendera någon bra site om hifi-utrustning? Svensk eller engelskspråkig. Forum och/eller redaktionellt matrial.
Gärna nåt där folk verkar veta vad dom pratar om så man kan lära sig lite inför valet av en hygglig klass-A förstärkare.

/mvh David

  • Medlem
  • Öland
  • 2007-06-10 11:05

minhembio.se

//Filip

Ursprungligen av Filip:

minhembio.se

//Filip

Ja... kanske....
Där verkar finnas en å annan kunnig medlem samtidigt som det verkar vara en rätt grälsjuk samling.
hm... Jag ska ge minhembio.com ett par chanser till innan jag kastar in handduken.

Ligger det några fler förslag och trycker där ute så tar jag tacksamt emot dom.

Tillsvidare utnyttjar jag nog det allmänna prylbögeriet här på Loungen genom att efterlysa tips om juste utrustning i den här tråden.

/mvh David

Jag hoppas du vet vad du ger dig in på... för att hitta två hifi-personer som tycker samma sak går inte. Det går inte. Alldeles säkert. Gissa varför jag inte köpt nya högtalare...

Då får man lyssna själv och skaffa sig en egen åsikt

Senast redigerat 2007-06-15 17:53
  • Medlem
  • Öland
  • 2007-06-14 18:22

Jag fick hjälp vi mitt inköp av förstärkare och högtalare, och är faktiskt väldigt nöjd (!), sen beror det kanske på att jag än inte vet vad jag skall lyssna efter när jag jämför delar mot delar...

//Filip

1
Bevaka tråden