• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-09-30 23:08

Hej!

Jag är 31 år gammal och har jobbat i ungefär 9 år med försäljning. Jag har jobbat mestadels inom telekom men även lite inom IT.

Idag jobbar jag heltid på ett jobb där jag har mycket internationella kontakter som Key Account Manager. Jag trivs kanon med mitt jobb men jag har även en enskild firma som ligger vilande vid sidan om (drev en webbshop för ett tag sedan).

Nu är det så att jag ständigt får uppslag till nya affärsidéer men inte realiserar dessa p.g.a. olika anledningar. Dels kan det vara att jag har en strålande idé för en hemsida men saknar kompetens för att bygga den. Ibland handlar det om kontakter som saknas.

Med detta vill jag säga vad? Jo, att jag erbjuder åtskilliga års säljerfarenhet (jag vet att detta kan vara det svåraste för egenföretagare, att marknadsföra/sälja sina produkter), och söker affärskontakter att bygga vidare med, som kan hjälpa med med t.ex. knackandet av hemsidor etc. Jag älskar att nätverkar så hör gärna av er för att bolla lite.

Jag bor i Stockholm men är uppvuxen i Göteborg. Pratar Svenska, Engelska och Spanska. Engelska och Spanska används idag i mitt jobb då jag har mina kunder utomlands.

Tack för en kanonsida!