Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fästanordning för Mac mini

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om man köper en Mac mini och inte vill ha den stående uppe på bordet, hur ska man bete sig då?

Jag tänker mig att fästa datorn i någon hängande anordning under bordet. Gärna så slimmad design som möjligt så att datorn snudd på blir en integrerad del av bordet.

Finns det färdiga lösningar för just Mac mini att köpa, eller får man snickra lite själv?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-25 14:53
Ursprungligen av Fredrik Dolk:

Om man köper en Mac mini och inte vill ha den stående uppe på bordet, hur ska man bete sig då?

Kolla in ex.v:

H-Squared Mini mount

..eller:

CinnaMount

…vilka bägge nämnts tidigare här på 99.se

Lycka till,

- Torkel

  • Medlem
  • Solna
  • 2007-10-25 23:13

Med tanke på mac mini...hur bra är den egentligen?? tänkte köpa en till syrran i julklapp...det blir mest läxor surfning och slippa pc virus

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-10-26 08:40

För läxor, surfning är den helt ok tycker jag. Den blir lite trött om man kör tunga program som Adobe CS eller Matlab. För alla andra ändamål tycker jag att den funkar smärtfritt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-26 09:27

Finns någon av dessa att köpa i Sthlm? Någon?

  • Medlem
  • Lund
  • 2007-10-26 19:38

Vill handla en H-Squared till Airport men med frakten känns det rätt dyrt . Men man kanske ska beställa en gemensam order?

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2007-10-26 21:02

Åk till biltema och köp stålband för två tior. Funkar kanon att sätta fast minin i. Som jag har gjort här under bardisken.

1
Bevaka tråden