Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Årets sämsta film?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-17 23:18

Såg den här trailer.
Herregud, Lassgård som en fet rockstjärna som heter Rick. Känns inte riktigt någonstans.

Det här är humor på stor nivå.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-18 22:27

Bara jag som tyckte det alltså..

  • Medlem
  • Gävle
  • 2008-03-18 22:43

Närå, den verkar vara Colin Nutley-bra (dvs. kass).
Skrattar och skäms varje gång de visar trailern på TV.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-24 00:55

Underbart, jag blev bjuden på en visning av denna film. Det var det det mest plågsamma som jag sett, sett värre kanske men aldrig känt mig så olustig när jag tittade på den.

Tittar lite snabbt hos svenska filminstitutet och se att denna hög av ångande b*js har fått 7 miljoner i bidrag, bara sådär. Svenska kultureliten at it's finest. Fint verkligen, betalar gärna för en massa förlorare ska kunna förverkliga sig själva. Parasiter...

Jag gillar inte Colin Nutley men jag trodde att han hade bättre omdöme än att falla pladask för rockstjärnemyten. Filmer som denna får mig att undra var svensk film är på väg.

Iofs är inte Rolf Lassgård inte helt olik Peter Hook (New Order) till utseendet. Men där stannar jämförelsen.

Så har väl nästn en grymt enig kritikerkår i Sverige gett den ungefär en etta av efm möjliga va?

Låter ju inte som ngt jag skall ta mig till GBG för att se direkt...

Ursprungligen av Goflorp:

Så har väl nästn en grymt enig kritikerkår i Sverige gett den ungefär en etta av efm möjliga va?

Låter ju inte som ngt jag skall ta mig till GBG för att se direkt...

Bio är ändå inte så kul i GBG längre. Snart är det väl bara fabriksliknande ställen som Bergakungen att välja på.

Ursprungligen av Redglittercoffin:

Bio är ändå inte så kul i GBG längre. Snart är det väl bara fabriksliknande ställen som Bergakungen att välja på.

Snart? Ser Biopalatset som samma skit, och då finns det bara sådana ställen. (Sen finns såklart Hagabion etc. men de är inte för mig direkt konkurrenter; helt olika typer av filmer)

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2008-03-24 13:03

Ser nästan inga svenska filmer och speciellt inte Nutley filmer, dom är så jäkla dåliga. Såg Arn och den var väl ok, långsam och seg men ok.

1
Bevaka tråden