Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hej Gäster!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

331 medlemmar och 1.300 gäster just nu.

Vad gör alla gästerna ? Kollar runt bara och letar efter svar på olika problem ?
Men tror inte dom kan tillräckligt för att svara på andras frågor ?
Brukar det vara 20 % på en webbsida som vill vara aktiva och diskutera ?

Tror fortfarande på att det vore bra med något tydligare nybörjarforum eller dylikt mindre "skrämmande" sida. Även om jag tror det är bra om majoriteten här är proffs eller halvproffs för annars skulle folk inte återkomma för att få svar på sina frågor. Det har ju att göra med tillförlitlighet.

  • Medlem
  • 2008-03-28 16:12

Gästerna kan inte läsa den här tråden eftersom den ligger i Loungen...

Ta diskussionen om ett nybörjarforum i din tråd som redan finns i ämnet.

Ja Baron, jag vet att Gäster inte kan läsa det här.
Och jag vet att jag har startat en tråd ang detta.

Det var ingen allvarlig fråga utan snarare en stilla undran....till dom andra som sitter
här i Lounge i lädersofforna framme vid brasan och smuttar på en konjak så här på fredag kväll.
Har tidigare varit med på en mobilblogg där Gäster kunde kunna göra kommentarer anonymt till allas inlägg. Jättebra ibland men kunde också bli lite fel med rå ton i inläggen.

  • Medlem
  • 2008-03-28 20:48

Det är ganska ofta jag själv googlar fram något jag behöver veta på något forum. Då blir jag en "gäst" på tillfälligt besök.

"Gästerna" - kan de inte vara google-bots och dylikt, dvs sökmotorernas indexeringsprogram?

Jaha, googlare räknas som Gäster, det visste jag inte. Jag trodde att alla var medlemmar och att de bara valde att inte logga in eftersom de inte skulle skriva några inlägg.

Så man skriver sina inlägg för "resten av världen" som vanligt !
Bra att Supporter Lounge bara ses av de som betalt avgiften då eftersom det blir
rätt personliga inlägg där ibland (tänker inte på mig själv då).

Tack för förklaringarna !

1
Bevaka tråden