Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En teckningslek

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Rita dessa sex figurer på ett papper. Rita sedan dit något på resp bild; vad som direkt faller dig in. Sedan (i morgon eller ev senare i kväll) skriver jag här förslag på det som man kan associera varje figur med. Låter det krångligt ? Det är det inte. Och du behöver inte skriva och berätta för oss på 99.se om dina figurer !





m
⏖⏖

Gjorde det här för några år sedan, fick det av en bekant. Visste inte hur det skulle "tolkas" när jag ritade. Figurerna ska vara större än dom är på den här sidan.
Mest på skoj men lite, lite kan stämma....

Fyrkanten: står för önskningar inför framtiden
Jag gjorde ett hus - kan nog stämma, jag har köpt en bostadsrätt

Cirkeln: står för mitt fantasiliv
Jag gjorde en blomma - ja, jag gillar att måla akvarell och vill måla naturen

Liggande triangeln: står för ditt logiska liv
Jag tyckte det var svårt att hitta på något men gjorde till sist origami; japansk pappersvikning - hm, inte mycket till logiskt liv där

Diagonalt streck:din andliga och fysiska rörlighet
Jag gjorde någon som åkte skateboard - ja, jag vill nog vara rörlig, intellektuellt iaf

Vågade streck:anknyter till ditt sexliv
Jag gjorde uydp sö wiakdu sjoapl siaå - host, host

Girlangformade streck: handlar om det som man ser som sin uppgift här i livet
Jag gjorde ett hav med en segelbåt på - ja, navigare necesse est, vivere non est necesse - kan man översätta det med resan är viktigare än målet eller det viktigaste är att ha en kurs i sitt liv ? För det är väl inte bara; det är viktigare att navigera (en båt) än att leva ?

1
Bevaka tråden