Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bild: Jag har sett nya iPhone 2 i Sverige

Tråden skapades och har fått 264 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-22 00:28

Här är bilden. Hoppas det funkade, har inte lagt upp bilder tidigare. Edit: Det gjorde det ju.

Puh ! Då får man lägga sig nu.

Försökte zooma men kom inte så nära men visst kan det vara en ny iPhone tycker jag.

greenone: Tack för att du gav oss lite spänning i vardagen
...och sist jag kollade fanns det två "meloner" under hakan...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-22 00:35

Coolt av dig Greenone att skicka bilden. Om killen är från apple och du har sett att det är en iPhone är det ju i alla fall en bekräftelse på att iPhone v2 kommer i svart!

Johan

Ursprungligen av chuck:

Här är bilden. Hoppas det funkade, har inte lagt upp bilder tidigare. Edit: Det gjorde det ju.

Haha, det funka. Men den blev ju bra liten alltså.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-22 00:43

Skaffa dig inte bara problem på jobbet Greenone, det finns ju en överhängande risk att den här bilden och tråden sprids på Internäten. Då lär ju det inte vara så svårt att lista ut vem som tagit bilden.

Johan

Ursprungligen av chuck:

Skaffa dig inte bara problem på jobbet Greenone, det finns ju en överhängande risk att den här bilden och tråden sprids på Internäten. Då lär ju det inte vara så svårt att lista ut vem som tagit bilden.

Johan

Tack för tipset! Nu har jag redigerat bort lite info:)

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-22 01:16

Intressant, men samtidigt lite skrämmande att bilder av en person kan spridas så fort utan deras vetskap

Länge leve internet! Och fixa fler bilder

Ursprungligen av KaRo:

Bra jobbat greenone !

Tack för stödet mannen:)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-21 23:55
Ursprungligen av greenone:

Tack för stödet mannen:)

Eller kvinnan
c|=|)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-21 23:58

Yep, upp med bilderna nu, om inte annat vill jag se hur Apple-snubbarna såg ut!

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-21 23:59
Ursprungligen av chuck:

Yep, upp med bilderna nu, om inte annat vill jag se hur Apple-snubbarna såg ut!

Det kanske är Steve

Yes!!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-05-21 20:39

Kom igen, dags för avrapportering! Hur går det här egentligen?

Mycket spännande...

6. Sälj fotot till en internationell tidning för 1 miljon SEK

7. Nämn 99.se fem ggr under en exklusiv intervjun med TV4 som sänds under prime-time

8. Tacka oss här i tråden som har peppat dig genom att köpa oss varsin iPhone 2.0

OK ?

KaRo: nummer 8 tycker jag låter utmärkt
Jag sätter mig här med upp på "pepplistan"
Neej men seriöst ta reda på så mycket du kan
+Fråga honom om du får köpa den för en flaska whisky

//Svante

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2008-05-21 22:22

Om den är mattsvart - istället för blanksvart som spekulerats (se bild) - så är fulländningen nådd. Den är klar då. Det finns inget att tillägga eller ta bort.

Kan du inte be servitrisen gå förbi och smygfota lite?

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-05-21 22:46
Ursprungligen av Johan S:

Kan du inte be servitrisen gå förbi och smygfota lite?

Mm,vill ha bilder!:$

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-05-21 23:00

Kan du inte be servitrisen lägga upp bilder på sig själv?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-21 23:22

Vad händer? det har gått skitlång tid

Jag bad henne gå och kika på telefonen lite noggrannare, och just se om det finns nån kamera på framsidan, så hon gick dit med notan, tog en ordentlig titt och rapporterade sen till mig. Skumt att dom låter telefonerna ligga framme.

Hon såg ingen kamera. Men den kan ju vara dold under en blank yta. Den är definitivt tjockare. Men hon försäkrade att det inte var nåt gummihölje runt bara.

Framsidan var exakt som dagens lur, förutom att silvret var ersatt med mattsvart.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-21 23:26

Fan vilken nörd man är. Blir helt pirrig av att läsa om greenone´s observationer...

Ursprungligen av MinMac:

Fan vilken nörd man är. Blir helt pirrig av att läsa om greenone´s observationer...

Hehe, hur tror du jag känner mig som springer runt och får servitriser att spionera åt mig:)

Men vad gör man inte för alla iphonefans.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-21 23:27

Snacka om att det finns ett uplägg för busringningar på nätet när det gäller Appletrogna

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-21 23:29

BTW om de verkar sitta kvar ett tag så skulle jag kunna skicka en god vän till mig som är riktigt duktig Paparazzi. Han jobbar diskret och effektivt.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-21 23:51

" ni vet hur kvaliten är på bilderna. Dessutom stod jag 3 meter bort"

Yes!!

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-21 23:53

Bra jobbat! Kan du inte be barkeepern vara lite extra uppmärksam också? När checkar de ut?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-21 23:54

Kolla om dom stannar till den 25 Juni för då har jag bokat rum

Yes!!

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-22 00:04

Har ni inte wifi på hotellet? Du borde kunna mejla din bild med iPhonen?

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _________
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ./ It’s a trap!
. . . . . . . . . . . . . . . . _,,,--~~~~~~~~--,_ . . . . ._________/
. . . . . . . . . . . . . . ,-‘ : : : :::: :::: :: : : : : :º ‘-, . . /. . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .,-‘ :: : : :::: :::: :::: :::: : : : ‘-, . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . ,-‘ :: ::: :: : : :: :::: :::: :: : : : : ‘-, . . . . . . . . .
. . . . . . . . . .,-‘ : :: :: :: :: :: : : : : : , : : :º :::: :::: ::’; . . . . . . . .
. . . . . . . . .,-‘ / / : :: :: :: :: : : :::: :::-, ;; ;; ;; ;; ;; ;; ; . . . . . . . .
. . . . . . . . /,-‘,’ :: : : : : : : : : :: :: :: : ‘-, ;; ;; ;; ;; ;; ;;| . . . . . . .
. . . . . . . /,’,-‘ :: :: :: :: :: :: :: : ::_,-~~,_’-, ;; ;; ;; ;; | . . . . . . .
. . . . . _/ :,’ :/ :: :: :: : : :: :: _,-‘/ : ,-‘;’-‘’’’’~-, ;; ;; ;;,’ . . . . . . . .
. . . ,-‘ / : : : : : : ,-‘’’ : : :,--‘’ :|| /,-‘-‘--‘’’__,’’’ ;; ;,-‘ . . . . . . . .
. . . :/,, : : : _,-‘ --,,_ : : : ||/ /,-‘-‘x### :: ;;/ . . . . . . . . . .
. . . . / /---‘’’’ : # : : : : : | | : (O##º : :/ /-‘’ . . . . . . . . . . .
. . . . /,’____ : : ‘-# : , : : : : ‘-,___,-‘,-`-,, . . . . . . . . . . .
. . . . ‘ ) : : : :’’’’--,,--,,,,,,¯ :: ::--,,_’’-,,’’’¯ :’- :’-, . . . . . . . . .
. . . . .) : : : : : : ,, : ‘’’’~~~~’ :: :: :: :’’’’’¯ :: ,-‘ :,/ . . . . . . . . .
. . . . .,/ /|\| | :/ / : : : : : : : ,’-, :: :: :: :: ::,--‘’ :,-‘ . . . . . . . .
. . . . .\’|\ |/ ‘/ / :: :_--,, : , | )’; :: :: :: :,-‘’ : ,-‘ : : : , . . . . . . .
. . . ./¯ :| | : |/ :: ::----, :/ :|/ :: :: ,-‘’ : :,-‘ : : : : : : ‘’-,,_ . . . .
. . ..| : : :/ ‘’-(, :: :: :: ‘’’’’~,,,,,’’ :: ,-‘’ : :,-‘ : : : : : : : : :,-‘’’\ . . . .
. ,-‘ : : : | : : ‘’) : : :¯’’’’~-,: : ,--‘’’ : :,-‘’ : : : : : : : : : ,-‘ :¯’’’’’-,_ .
./ : : : : :’-, :: | :: :: :: _,,-‘’’’¯ : ,--‘’ : : : : : : : : : : : / : : : : : : :’’-,
/ : : : : : -, :¯’’’’’’’’’’’¯ : : _,,-~’’ : : : : : : : : : : : : : :| : : : : : : : : :
: : : : : : :¯’’~~~~~~’’’ : : : : : : : : : : : : : : : : : : | : : : : : : : : :

nej men detta låter spännande Shysst spionarbete! Carry on 007

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-22 00:08

Haha! det är nästan så att man skulle rapportera inlägget ovan.
Det är ju lite spännande nu.
Kan vara Steve Jobs med SE´s nyaste modell förtäckt till iPhone gen2.

Yes!!

Bevaka tråden