Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99 T-Shirt, Kom igen!

Tråden skapades och har fått 43 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Kom igen 99! Börja sälja 99.se-T-shirtar:D Lovar att många kommer köpa. Har ni funderat på att sälja tröjor någon gång?

Eller hur? En 99-T-Shirt vill alla ha!:cool:

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2008-06-25 00:07
Ursprungligen av Johan S:

Jag kan inte se bilden.

Och klickar jag på den för att öppna den så har jag inte rättighet eller nåt..

F.ö. ja till 99.se-t-shirt...

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-06-23 23:21

Ja komigen Björnström, jag har ju en klickback... nu vill jag ha en 99.se också

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-06-24 06:29

jag är också väldigt sugen på en t-shirt!

Jag hade lätt köpt en. Det ska ju så klart stå supporter på tröjan. (Om man är det)

Varför inte trycka en ihop med Apple.se ?
Det bolaget sitter på världens förmodligen hetaste varumärke och gör absolut inte ett skit för det. Jag har lyckats få två kepsar! Svarta. Deras reklamkonto är ju för fan gränsande till noll.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-24 20:57
Ursprungligen av Goflorp:

Det bolaget sitter på världens förmodligen hetaste varumärke och gör absolut inte ett skit för det.

Jag ser ett sammanband.

Det är ju inte dyrt att köpa T-Shirt med tryck nu mera. Farsan köpte 500 st T-Shirts med sin företagslogga på... Tror att det gick på typ 5500:-

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-06-24 16:14

Lyckos mig, hi hi

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-06-24 17:36
Ursprungligen av Eva:

Lyckos mig, hi hi

You bastard!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-06-24 18:07
Ursprungligen av Eva:

Lyckos mig, hi hi

Tro inte att du är ensam i sundsvall bara
Jag och Hedman äger var sin också.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-06-25 00:37
Ursprungligen av Sidde:

Tro inte att du är ensam i sundsvall bara
Jag och Hedman äger var sin också.

Vi måste nästan träffas på stan nån dag och gå omkring i våra fina tröjor

It suits you Sidde:p

VI har ett stort antal tröjor upptryckta, det är inte det som är problemet. Problemet är logistiken. Att samla ihop ordrar, ta betalt och skicka ut paketen tar tyvärr mer tid än vad vi har tillgängligt just nu, tyvärr...

/M

Tröjan passar dig, Eva !
Det är väl så att du är medlem 99 också ? Så du har faktiskt den bästa tröjan !
Eller minns jag fel.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-06-25 00:09
Ursprungligen av KaRo:

Tröjan passar dig, Eva !
Det är väl så att du är medlem 99 också ? Så du har faktiskt den bästa tröjan !
Eller minns jag fel.

Tack KaRo
Jo, du minns rätt, jag är medlem nr 99 och jag är lite sur över att dom inte längre visar medlemsnumren

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-06-24 21:06
Ursprungligen av Martin Belak:

VI har ett stort antal tröjor upptryckta, det är inte det som är problemet. Problemet är logistiken. Att samla ihop ordrar, ta betalt och skicka ut paketen tar tyvärr mer tid än vad vi har tillgängligt just nu, tyvärr...

/M

Men om alla 99:are kommer och våldsgästar dig och har pengar i hand, går det bra då?

Ursprungligen av High|ander:

Men om alla 99:are kommer och våldsgästar dig och har pengar i hand, går det bra då?

Utmärkt idé!! Gör en "99Supporterträff", eller något liknande...

  • Medlem
  • Harestad
  • 2008-06-25 10:53
Ursprungligen av Martin Belak:

VI har ett stort antal tröjor upptryckta, det är inte det som är problemet. Problemet är logistiken. Att samla ihop ordrar, ta betalt och skicka ut paketen tar tyvärr mer tid än vad vi har tillgängligt just nu, tyvärr...

/M

Släng upp en webshop med Shopify, så har ni kommit halva vägen iallafall!

Ursprungligen av Ree_Tab:

Släng upp en webshop med Shopify, så har ni kommit halva vägen iallafall!

Eller: E-handel/Webbutik - Framtidens webshoplösningar inkl. kortbetalning. - Svenskt Företag

Ursprungligen av Martin Belak:

VI har ett stort antal tröjor upptryckta, det är inte det som är problemet. Problemet är logistiken. Att samla ihop ordrar, ta betalt och skicka ut paketen tar tyvärr mer tid än vad vi har tillgängligt just nu, tyvärr...

/M

Vi i Sundsvall ska ju ha en träff snart. Kanske kan vi slå våra kloka machuvuden ihop och dra ihop en beställningslista... Vad kostar de stycket? Är de svarta eller...?

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-07-28 22:38
Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Vi i Sundsvall ska ju ha en träff snart. Kanske kan vi slå våra kloka machuvuden ihop och dra ihop en beställningslista... Vad kostar de stycket? Är de svarta eller...?

Du kommer få se hur de ser ut på macträffen allafall. Om beställningslista kan jag se om björnström har något att säga om det.

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Vi i Sundsvall ska ju ha en träff snart. Kanske kan vi slå våra kloka machuvuden ihop och dra ihop en beställningslista... Vad kostar de stycket? Är de svarta eller...?

Det tycker jag är en bra idé!

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-06-24 22:03

I Stockholm då...

Nej! I Helsingborg!

Så kan vi passa på att pryla den där bedragaren också

Men fatta vad 99 skulle tjäna pengar på dessa T-Shirts. Att de skulle ta slut snabbt är ingen tvekan:p

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2008-06-25 09:39

Skulle man inte kunna använda de lokala Mac-pubarna till att kränga t-shirts och annat 99.se relaterat?

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-06-25 09:53
Ursprungligen av MatsOlov:

Skulle man inte kunna använda de lokala Mac-pubarna till att kränga t-shirts och annat 99.se relaterat?

Bra idé!

Jag vill ha en.

Bevaka tråden