Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac där man minst anar det...

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jaha...Apple, Mac, OS X osv ser ut att dyka upp där man minst anar...

Tvekat ett tag på om jag ska skriva detta inlägg...kanske inte riktig helt korrekt...och var i forumet ska jag lägga det? Ja det blev här...

Som inbiten havspaddlare följer jag en del bloggar och forum som rör detta ämne. Man kan väl säga att dessa bloggar och forum brukar vara tämligen fria från allt som rör Mac och däromkring. Istället är de fyllda av annat som jag också anser vara mycket intressant som tex saltvatten, natur, vågor, glasfiber, kolfiber, epoxy, kajaker, paddlar, räddningsövningar, rollar, fantastiska historier osv...

Blev därför lite överaskad då detta dök upp på en "havspaddlar-blog"...mark tozer's blog: Objects of Desire

...men eller hur passar Mac överallt

...ber om ursäkt för om detta inte är helt "politiskt korrekt"...

Ha det bäst!

Lite pubertalt kanske....

Det finn ställen där man minsta anar Macar:

Botaniska trädgårdens butik i GBG, kassan och alla inventarirer etc sköts på en Mac.

Att paddla är härligt ! Ägde en kanadensare tidigare och har paddlat mycket i Dalsland och Värmland (var väl Stora Le och Lelången eller vad dom hette). Gick en kurs i Årjäng för att lära mig paddla. Jag har havspaddlat en gång bara. Tror det var förbi Tjurpannan. Prövade kajak för några år sedan. Gud så snabb den är ! Senaste gången var när jag och bekanta hyrde kajak på Styrsö.
Visst är det härligt att glida fram så stilla genom naturen. Man kommer ju till så bra överallt också. Hitta en liten udde som man aldrig kan nå annars.

1
Bevaka tråden