Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fråga om logga! Vad tycker ni?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tja. Jobbar på en logga till min hemsida. skulle vilja veta vad ni tycker, är öppen för kritik.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-08-19 00:08

Tycker att ringarna skall vara blå eller mörkare. Nu ser man inte bokstäverna bakom.

Annars mycket snygg logga!

Ursprungligen av High|ander:

Tycker att ringarna skall vara blå eller mörkare. Nu ser man inte bokstäverna bakom.

Annars mycket snygg logga!

Tack!:) Hur mycket mörkare bör jag göra ringarna?

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-08-19 08:00

Vet inte, men bara du drar ner glow-effekten lite så man ser bokstäverna så blir det nog bra.

Ska göra om ringarna på loggan, men hur tycker ni att loggan passar på hemsidan?

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-08-19 17:21

Jodå, det ser bra ut, dock bör dina referenser ha en egen sida då de tar för mycket uppmärksamhet.

JonieWebdesign: Du byter avatar här på 99.se lika ofta som andra byter skjortor !;) Men det är kul. Jag tycker att webdesign i silvervitt nästan försvinner. Skulle inte det rosa framträda mer om du gör det mörkare där ?

Ursprungligen av KaRo:

JohnieWebdesign: Du byter avatar här på 99.se lika ofta som andra byter skjortor !;) Men det är kul. Jag tycker att webdesign i silvervitt nästan försvinner. Skulle inte det rosa framträda mer om du gör det mörkare där ?

Jag har tänkt ofta på att jag byter avatar, men det är så att jag aldrig blir nöjd:p

Tack för tipset! jag tänkte ifall jag skulle göra den vita färgen lite mer grå, och sedan öka på med skuggan...

1
Bevaka tråden