Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Känn ingen skam för mig Göteborg

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur är det med Göteborgs-forumet?

Det är väldigt mycket medlemmar från Göteborg på 99mac. Mycket snack och ingen verkstad!?

Jag kan tillfälligtvis skylla på 99reklam och ny bebis på G

Men ser fram emot att vara delaktig i 99mac.com/gbg.

Vad händer pojkar? För det är väl inga MacGirlzzzz här?

[ 30 September 2002, 22:12: Meddelandet ändrat av: Kenneth Pilo ]

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2002-10-01 01:28

Ja, vad händer?

Har min stjärt full till bristningsgränsen, den lär fortsätta vara det tills efter nyår... Jag väntar med spänning på ett startskott, själv lär jag inte fyra av det som det ser ut nu...

*ROTFL*

...sorry, jag erkänner, jag har lite toahumor.

Resultatet blev en öl i alla fall. Men att stoppa vid det Jonaz...det måste bli bättre med the gbg™-section.

Att starta med en bira är väl helt OK och alltid något. Men om att gå och titta på GAIS/ÖIS/IFK blir nästa steg. Då hittar jag nog på något eget

För mig står Apple för stil, design, enkelhet. Kanske något annat för andra?!

I know what I want and I might make it happen.

[ 07 Oktober 2002, 21:06: Meddelandet ändrat av: Kenneth Pilo ]

  • Oregistrerad
  • 2002-10-07 21:54

Kom på en ide och bolla ut här på forumet. Jag kom på det här med att ta en öl. En bra början tycker jag, det skall bli kul.

Tomas

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2002-10-07 22:19
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Kenneth Pilo:
Resultatet blev en öl i alla fall. Men att stoppa vid det Jonaz...det måste bli bättre med the gbg™-section.

Att starta med en bira är väl helt OK och alltid något. Men om att gå och titta på GAIS/ÖIS/IFK blir nästa steg. Då hittar jag nog på något eget

För mig står Apple för stil, design, enkelhet. Kanske något annat för andra?!

I know what I want and I might make it happen.

Som du själv säger, starta, inte stoppa med en bira...
Fotboll lär ingen kunna lura ut mig på dock. La fram min egen tidsplan högre upp i tråden, hänvisar till den eftersom du vänder dig till mig

Men, en god öl tillsammans med likasinnade (?) Man har haft värre förutsättningar att hitta på bra grejor tidigare. Åååå du... hitta inte på eget... Bidra istället!

Ses på onsdag?
/J.

1
Bevaka tråden