Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nästa möte v2.0 nu i god tid!

Tråden skapades och har fått 23 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Dax att börja planera nästa möte?
Med tanke på att en del hade pyssel med sina iCal kanske det kan vara värt att vara ute i god tid när nytt datum planeras.

  • Oregistrerad
  • 2003-02-02 19:06

Mycket bra intativ!

kan säga direkt att tisdagar och torsdagar är mindre bra dagar för min del...

hur många utan för stan funderar på att komma? vilken dag passar er bäst då?

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2003-02-02 20:42

Om 2 veckor vet jag att Sölvesborgaren mistadj har semester och hälsar på i skåneland. För tätt inpå?

Kan tyvärr inte då.

Jag bangar aldrig, men var och när? Som jag ser det är platser nära möllan bra platser, men ni kanske redan har ett bra stammishak?

PS Ikväll är det ett lan i Malmö. Jag skall dit och lira mohaa, min sambo skall ta med sig SE/30:n i släpväskan som hör till den och lira Macman Bara för att! När de frågar henne vad det är för dator hon har skall hon svara: "Det är en SE/30! Vadå, har inte ni Macman på era datorer? Vad är det för dåliga datorer!" Till saken bör nämnas att hon till och med tillverkade en Pacman-tröja igår I vilket fall som helst skall det bli kul att visa upp PB:en för massa inbitna pecemänniskor DS

[ 07. februari 2003, 12:31: Meddelandet ändrat av: scooterbabe ]

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: scooterbabe:
Jag bangar aldrig, men var och när? Som jag ser det är platser nära möllan bra platser, men ni kanske redan har ett bra stammishak?

PS Ikväll är det ett lan i Malmö. Jag skall dit och lira mohaa, min sambo skall ta med sig SE/30:n i släpväskan som hör till den och lira Macman Bara för att! När de frågar henne vad det är för dator hon har skall hon svara: "Det är en SE/30! Vadå, har inte ni Macman på era datorer? Vad är det för dåliga datorer!" Till saken bör nämnas att hon till och med tillverkade en Pacman-tröja igår I vilket fall som helst skall det bli kul att visa upp PB:en för massa inbitna pecemänniskor DS

Jag har en SE med kaputt HDD som du kan få köpa om du vill - den startar programmen för det mesta!!

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Desmodus:
Jag har en SE med kaputt HDD som du kan få köpa om du vill - den startar programmen för det mesta!!

Tack men nej tack - Jag har en SE också - problemet med den är att den inte kan läsa disketter som är formaterade i SE/30:an och vise versa... Alltså kan jag inte flytta Macman från min 30:a till SE:n... Annars är allt frid och fröjd - den har till och med Macwrite II och funkar med min Personal Laserwriter II NT... Ok, nog med åff tåppick

Förslag för diskussion:
Lör 22/2
Fre 28/2
Lör 1/3
Längre fram?

Ännnnnu längre fram?

Jag kan inte förrän i mars

Ciryon

jag kan inte heller förrän i mars....

Jag kommer säkert, dock ser jag helst att det inte blir nästa vecka bara... Första eller andra veckan i mars?

Åter från en resa i Alperna. Sol o snö och massor av pilsner!
Åter till tråden:
Mars verkar gälla, spikat! (?)
Två förslag:
1. Mitt i veckan på lämplig pub.
2. Fre, lör (med möjlighet att sova lite dagen efter.) Bowling (kasta boll på X-pinnar)

Vardagar, mån-fre är bäst för mig eller en söndag eftermiddag/kväll.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2003-02-28 09:59

Har nu fått en Powerbook G4 12"!!!

Tas med på nästa pub så ni kan beundra skönheten!

Fan va nice dator!

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: JohanK:
Har nu fått en Powerbook G4 12"!!!

Tas med på nästa pub så ni kan beundra skönheten!

Fan va nice dator!

Då kommer jag och lånar mig!!

Vad säger ni om ett pub-möte nästa vecka?
Både onsd, torsd och fred passar mig bra.
Vilken dag passar er andra bäst?

Vi måste ju slå nytt besökarrekord nästa gång (8 på plats senast, har jag för mig)
Sedan hoppas jag att någon kan köra en ordentlig genomgång av alla roliga themes i Keynote och iDVD

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Petter M:
Vad säger ni om ett pub-möte nästa vecka?
Både onsd, torsd och fred passar mig bra.
Vilken dag passar er andra bäst?

Vi måste ju slå nytt besökarrekord nästa gång (8 på plats senast, har jag för mig)
Sedan hoppas jag att någon kan köra en ordentlig genomgång av alla roliga themes i Keynote och iDVD

onsdag, torsdag

Onsdag?

Vill också ta en titt på PB 12", som förhoppningsvis är min blivande nya dator

Ciryon

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2003-03-01 09:38

Onsdag!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2003-03-01 12:59

Onsdag låter bra!

I prioritetsordning: Fredag, torsdag, onsdag...

Om vi har bestämt oss för onsdag kan väl MacBettan byta subject på tråden till datumet?

Ciryon

  • Medlem
  • Malmö
  • 2003-03-02 16:30
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Ciryon:
Om vi har bestämt oss för onsdag kan väl MacBettan byta subject på tråden till datumet?

Ciryon

Onsdag blir fintfint.. nån kan ju skapa en ny tråd om Onsdag.

1
Bevaka tråden