Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pecelan i Malmö i helgen

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Pecelan på Högaholm i helgen, startar idag. Inträde vid dörren tror jag är 100 spänn, själv tänkte jag gå dit ikväll med min Powerbook och spöa skiten ur pecemänniskorna i Mohaa.

Sen om man kan showa lite med X och kanske vinna en switcher eller två, även om det verkar osannolikt, är ju inte fel

[ 07. februari 2003, 18:33: Meddelandet ändrat av: scooterbabe ]

Nå, hur gick det?
Blev det nån switcher eller inte?

Man vet aldrig

Faktum är att väldigt många var väldigt imponerade av PB:en och i synnerhet av Mac OS X... Samtidigt, jag stannade bara några timmar igår, lyckades killen som satt till höger om mig på denna tiden inte få igång Mohaa på sin dator, som var av värsta pecemodell, trots försök från olika skivor, olika uppdateringar och genom att helt sonika kopiera programmet från andra personer...

En annan vanlig replik, förutom att "nu kraschade den j-a datorn" var ju "jag har inget ljud - hur gör man för att få ljud?"

Sammanfattat kort kom jag inglidande, satte upp min PB, satte i en k o r s k o p p l a d nätverkssladd direkt till switchen, lyfte på locket och var på nätverket och allt var frid och fröjd. Samtidigt fanns där pecefolk som hade varit där i flera timmar innan jag entrade scenen och vars datorer fortfarande inte fungerade, eller vars grafikkort slutat fungera för att de var överhettade av att ha spelat Counter Strike...

1
Bevaka tråden