Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

0xe800002e

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-09-14 22:45

nån som kan hjälpa mig? jag fattar inte varför jag alltid får det de här felet när jag ska uppdatera mina apps.

vad ska jag göra?

de andra appsen skulle jag kunna ta bort o ominstallera men i Spend Lite har jag lagt in en massa uppgifter. tar jag bort det programmet så försvinner ju all min data..

aah.. hjälp mig snälla!

  • Medlem
  • Linköping
  • 2008-09-15 07:37

Testa med att av- och omauktorisera datorn i itunes.

har du de nya iTunes, om inte, pröva att ladda ner de först och se om det går bättre, iTunes 8.0

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2008-09-20 17:08

0xE800002E - Google Search ger lite länkar med förklaring och lösning.

Tyvärr medför den enda lösningen att man blir av med sparad info.
Unknown error occurred (0xE800002E) RupertGee’s iBlog
"Fortunately it’s easy to fix. Just go to the “Applications” tab in iTunes to un-tick and de-select the App. Then click the Apply button which will remove the App from your device (note 1). After that, go back to the same tab and tick to re-select the App, and click Apply again to re-install it into your device.

Works everytime!

Note 1: Unfortunately the Application’s data will be removed too!"

...jag har samma problem med ett par appar. Och tyvärr funkar det INTE med en restore eller tricket med avinstallera/installera om apparna för min del - problemet kvarstår.

Innehållet på sidorna i programmet Spend Lite kan du väl fotografera (genom att hålla nere Home och Startknappen samtidigt i 1 sek och sedan släppa upp) och posta till dig själv så har du iaf den texten sparad.

1
Bevaka tråden