Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spontanpub tisdag 25/3

Tråden skapades och har fått 31 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Alldeles för lång tid kvar till den officiella puben. Den 25/3 ses de som är törstiga klockan 19. Förslagsvis förlägger vi puben till Zorba så att vi kan snylta på Bollmans nät, men det går naturligtvis att diskutera om någon har ett bättre förslag.
Jag och Johan K dyker upp, samt någon mer som Johan hade varit i kontakt med.

Skall se vad jag kan göra, låter gott med pilsner.

Jag skall ha en hemtenta klar onsdag kl 12. Dock bara 5-7 A4 den här gången. Förutsatt att det inte blir för tidigt, och förutsatt att jag är färdig med denna (bör kanske tillägga att jag inte börjat ännu... ) kommer jag!

Citat:

Skrevs ursprungligen av scooterbabe
Jag skall ha en hemtenta klar onsdag kl 12. Dock bara 5-7 A4 den här gången. Förutsatt att det inte blir för tidigt, och förutsatt att jag är färdig med denna (bör kanske tillägga att jag inte börjat ännu... ) kommer jag!

Såså, stäng dumburken och pang på tentan.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2003-03-24 22:21
Citat:

Skrevs ursprungligen av Mac Bettan
Såså, stäng dumburken och pang på tentan.

Precis!

Uppmuntrar ni till civil olydnad som skulle innebära att jag inte får studiemedel?

  • Oregistrerad
  • 2003-03-24 23:16

Får se om jag dyker upp, dock vet jag inte var det ligger, är ju från Landets krona(landskrona).

Citat:

Skrevs ursprungligen av Ekelund
Får se om jag dyker upp, dock vet jag inte var det ligger, är ju från Landets krona(landskrona).

Hepp

  • Avstängd
  • 2003-03-24 23:25

25e De e ju väldans snart,
Jag som bor på bystan.

Jag kan bjuda Scoterbabe på en bärs.
Välj ett hak som tar emot plastkort.
Jag måste skjuta på betalningarna eftersom Sydkraft tagit kraften ur mitt hushåll.
Helst American Express eftersom det är fördröjning på betalningarna där.
Någon hämd skall man ha.
Måste osså övernatta.
Å Zorba ligger på Gata ??

Länken Hepp i mitt inlägg ovan döljer karta

  • Avstängd
  • 2003-03-24 23:40

Ok.! Glömde trycka på -zoom
Kan man parkera i närheten?

  • Avstängd
  • 2003-03-24 23:43

En fråga ??
Jag som aldrig varit med på pubträff gällande datorer.
Är det brukligt att ta med sig diverse CD skivor för att utreda för vad de är bra till.
Och få info om diverse program.

Hyfsat gott om parkering, till och med gratis efter 18.
Vad gäller skivor är det väl bara att ta med så många du orkar släpa med dig.

Ve och fasa. Bollman har tagit semester utan att ställa ut antennen på fönsterbrädan. Stor risk att vi blir utan uppkoppling och därmed får umgås på vanligt vis.

  • Avstängd
  • 2003-03-25 18:47

Verkar inte komma in till Malmö idag Har lovat familjen att eventuellt besöka MANDO på torsdag.
Hoppas det blir PUBkväll någon fredag så man får
stanna till lör-sön. krog,bio,pub.

På G... Skall bara fixa litteraturlistan och äta lite soppa så kommer jag - ca 30 min m a o.

Bild från kvällens aktiviteter.
(Lyckades inte lura ut hur jag skulle göra för att bif flera filer så jag monterade ihop bilderna, har någon tips om hur man gör?)

Bakom skärmen på tredje bilden finns jag

  • Oregistrerad
  • 2003-03-26 02:34

Tjo, här är jag

Välkommen ikonmakaren!

Tänkte bara nämna så här framåt kvällskvisten att det var trevligt att träffa alla - bra initiativ Olof!

  • Oregistrerad
  • 2003-03-26 02:55

tjenare själv.. jotack, det var jätteskoj. Klart över mina förväntningar. (hoppas ingen tar illa upp). Vill ha fler och oftare, och kanske lite Lan (lite nördigare).

  • Oregistrerad
  • 2003-03-26 02:58

Va enerverande att man inte får lägga upp avantar om man är lowlife och nykomling

  • Oregistrerad
  • 2003-03-26 02:58

förlåt, måste bara ha ett till.. lovat att sluta spamma sen

Citat:

Skrevs ursprungligen av scooterbabe
Välkommen ikonmakaren!

Tänkte bara nämna så här framåt kvällskvisten att det var trevligt att träffa alla - bra initiativ Olof!

Beröm ska den ha som beröm förtjänar. Johan K tog initiativet, jag stod för inlägget här.

Ja då får du inga creds - de förflyttas direkt till JohanK

  • Oregistrerad
  • 2003-03-26 14:03

Det var snabba ryck. Det var kul det kom så många iallafall. Hur mycket folk brukar det annars vara?

  • Oregistrerad
  • 2003-03-26 18:03

Trevlig kväll det var

  • Oregistrerad
  • 2003-03-26 18:06

På första bilden syns min skiva där koden för easyIRC låg så närma den var ni

  • Medlem
  • 2003-03-26 18:24

Aj aj nu missade jag det igen. Var på en konferans på Snogeholmsslott. Där jag för övrigt köpte den dyraste ölen i mitt liv. Fick en liten chock när jag lämnade in nyckeln: 65kr st för en vanlig tuborg guld! Tacka vet jag Möllan.

Var det 17/4 nästa pub var?

  • Oregistrerad
  • 2003-03-26 19:34

haha, det var fan dyr öl.

Bevaka tråden