Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gambit tar Adjö :)

Tråden skapades och har fått 19 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har efter en del tankemöda bestämt mig att dra mig ur 99mac.com helt och hållet nu.
Detta pga olika meningar om hur forumet hanterats den senaste tiden, hur forumet kanske kommer att förändras i framtiden.
Inget mer med det, vi har olika värderingar folk emellan, sånt är livet

Jag vill dock härmed hälsa er alla 99macare med en stor kram, tack för hjälpen i olika situationer, tack för en jätteinspirerande tid tillsammans och jag önskar Martin Björnström all lycka med 99mac framöver.

Som det ser ut nu kommer David Molarin vara ansvarig för 99macPubar i STHLMs området och jag har all förtroende för honom så det kommer att gå alldeles utmärkt

Jag har fått en del vänner här som jag kommer att ha kontakt med i fortsättningen och det är jag väldigt glad över.

Till alla andra: hoppas vi ses online för jag kommer inte att försvinna online bara för att jag inte dyker upp här

Puss och Kram till ALLA!

Med vänligaste hälsningar-
Gambit/Maria

adjöken

  • Medlem
  • Skövde
  • 2003-04-05 19:32

Tråkigt att höra. Du har nästan alltid varit läsvärd. ( Vi har lite olika musiksmak bara ) Hoppas du återkommer ngn gång i framtiden.
J

Vaddå?

Inte uttrycka sig så luddigt - vadå för olika åsikter?

Sen tycker jag det är synd att en av typ 3 tjejer försvinner....

  • Medlem
  • 2003-04-05 21:03

Adjö

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2003-04-05 22:00

  • Medlem
  • Huddinge, Sweden
  • 2003-04-05 22:25

Trist, kommer att sakna Dig!

Farväl...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-04-05 22:40

Vad synd! Gambit var ju liksom nästan en inventarie här inne. Vad sjutton hände?

  • Medlem
  • Södertälje, Sweden, Sweden
  • 2003-04-05 22:43

Jag vill ha kvar Gambit !!! Snälla goa fröken, ta en paus istället - förmodar att du får en automatisk påminnelse om att vi skriver och hoppas du följer tråden även om du inte vill skriva just nu. Vi behöver tjejer med lite klös i formuleringarna så please kom tillbaka snart.

Olle

Ps.
Jag finns gärna i din adressbok ifall du vill...

Jag vill också ha kvar Gambit! Tråkigt...

/Ola

Tråkigt!!!

Nu blir jag ledsen.

Jag respekterar ditt beslut att lämna 99mac, men jag kommer sakna dig, uppriktigt. Varje gång jag kilar in på 99mac och ser att Gambit har postat ett nytt inlägg, då blir jag glad. Jag vet att jag då kommer att få läsa ett tänkvärt och konstruktivt inlägg.

Hoppas vi ses i något annat sammanhang, och jag önskar dig välgång i livet.

/Mattias

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2003-04-06 02:43

synd =(
hejdå

Alltså, personligen tycker jag det handlar om döende svanen. Om bara dra sig ur och spela martyr för man inte kan ta kritik är inte så speciellt på.

För det är väl det som är skälet.

Jag vill ha kvar dig. Du är en frisk fläkt. Men du kanske måste kunna lära dig att alla inte tycker som du.

Mondo lämnade väl oss ett tag också då nya regler infördes i Livsstil, men han kom tillbaka.

Vi får väl hoppas att samma sak gäller Gambit.

Vore dock intressant att få veta varför detta sker, kanske något som kan lösas om vi andra får delta? Det kanske finns fler som tycker det Gambit tycker?

Det kanske är en vettig diskussion som måste tas förr eller senare?

Jag antar att det beror på vissas inlägg i livsstil som om inte är politiska så åtminstone är väldigt nära att vara det.

Som jag ser det var det ett korrekt beslut att förbjuda politiksnack då det är det lättaste sättet för människor att bli osams på. Varför inte (temporärt) banna folk som envisas med att starta trådar som handlar om politik?

/scooterbabe - som just skrivit två (med detta) inlägg som är farligt nära politiskt innehåll - vem avgör vilket?

  • Medlem
  • 2003-04-06 04:16

Synd jag gillar ju Gambit.

Det var inte roligt att höra.
Nu blev jag depp.:(

Jag talade med Gambit igår via ICQ och då berättade hon att hon skulle lämna 99mac "för alltid".

Det är nog ett tiotal medlemmar som skrivit detta tidigare och under dramatiska former lämnat vår community - allihopa har kommit tillbaka senare. Till och med "ackiboa" som vi hade hetsiga debatter med under någon månad för ett år sedan besöker ju 99mac dagligen fortfarande.

Om man inte längre kan/hartid/vill vara aktiv på 99mac är det bara att inte logga in igen - den som skapar stor dramatik kring det hela har andra motiv än dom uppenbara.

Jag stänger diskussionen nu för att minska dramatiken kring hela händelsen och för att ge Maria en chans att komma tillbaka till 99mac.

Det blir ju så himla pinsamt/tokigt för den som gjort en jättestor grej av att lämna forumet när man väl kommer tillbaka.

1
Bevaka tråden