Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacPub Sundsvall...

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tycker det börjar bli dax för en ny pub och som vanligt förespråkar jag Bishops framför Mercat. Bishops kanske tom har hunnit göra klar sin om-/utbyggnad innan vi enats om ett datum ;). Nu har jag iaf fått min Touch och idag kom ett fodral till den med posten så nu har även jag något att pilla på mellan öl och snacks. Jag föreslår att vi har puben en bit efter påsk...

Låter trevligt, med öl alltså.

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2009-03-25 16:14

Låter bra. Hoppas jag har möjlighet.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2009-03-25 17:37

Efter påskhelgen skulle Bishops vara klar tror jag det stod i ST.

I'll be there!

Hej Sidde!! Tyvarr kan jag inte komma, men det blir sakert skoj! Puss!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2009-04-09 10:35

Jag kommer också. Någon gång efter påsk alltså.

Antar att resten är påsklediga och långt borta från sin kära Mac. Vi väntar väl ett litet tag med att bestämma ett mer exakt datum och låter några fler villiga haka på...

Glad Påsk alla

Det låter som ett mycket klokt förslag.
Jag kommer gärna, men helst efter det, att man har fått lite pengar på sitt konto … Alltså helst i slutet av månaden.

Är tillbaka från påskledigheten nu. Så jag hakar gärna på!

Hörde rykten om detta från Gurra, fixa något!
Irish pubben har annars microbryggeri i källaren och brygger således sin egen ale, något jag skulle vilja prova.

Jag kommer när det händer men vill inte dra i trådarna denna gång.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2009-04-24 08:33

Jag och Gustaf har diskuterat, men vi hade svårt att synca kalendrarna närmsta 2 veckorna. Men vi kommer fixa upp något i mitten på Maj.

Nu börjar det iaf bli så varmt att man kan sitta ute...

Det märks att du är från norrland. Sitta ute nu? Bist du galen?

Ursprungligen av Mattias Hedman:

Det märks att du är från norrland. Sitta ute nu? Bist du galen?

Kanske lite men det måste man ju vara ibland. Kan iaf säga att jag ser fram emot en pubafton eller vad det nu blir när den väl blir av. Jag behöver lite glam i glada vänners lag nu :cool:- fick besked i fredags att jag inte får någon fortsättning/anställning som följd på praktiken jag haft under de gångna 6 månaderna så nu blir det åter till korvstoppningsanstalten AF och vad de nu kan bidraga med...jag bävar...:( (Jobbar på att försöka få lite timmar med bildredigeringen iaf)

Senast redigerat 2009-04-28 12:27

I planerandets stunder ska jag ge er något litet att skratta åt. Sitter med bildredigering och min Bamboo-platta framför mig. Upptäckte just att massageoljan från morgonens massage löst upp den tryckta Bamboo-loggan på brädans nedre kant. All svart färg i loggan är nu borta och loggan är enbart en skugga av sitt forna jag...

Vi får se om vi kan styra upp något. Underbart att värmen är på gång i Sundsvall i alla fall. Sitter ute på balkongen och skriver det här. Det är 20 grader i skuggan.

Så nu tycker jag det är dags för en träff snart!

Ps. Någon som kan något om Python i Sundsvall?

1
Bevaka tråden