Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

The problem is: they just don't have taste!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ibland överträffar verkligheten dikten. Kolla

Skall prova den vid nästa jobbsök.
Får jag ett jobb kan jag trösta mig med att jag har bättre smak än dem .....

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-05-12 11:50

Ska man vara rättvis så är det en användare som skickat in den. Men allmänt känt är väl att vi macanvändare är lite smartare, lite snyggare så det förvånar väl ingen.

Ursprungligen av acke:

Ska man vara rättvis så är det en användare som skickat in den. Men allmänt känt är väl att vi macanvändare är lite smartare, lite snyggare så det förvånar väl ingen.

Glöm inte att vi är bättre älskare också....

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-05-13 17:16
Ursprungligen av Goflorp:

Glöm inte att vi är bättre älskare också....

Lite bättre på allt helt enkelt

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-05-12 13:12

Ja fyfan WordArt är en hemsk tingest som plågade mig under min barndom på 90-talet.
Jag trodde att den hade försvunnit vid det här laget eller åtminstone förändrats och slutat se ut som just 90-tal, men en snabb googling visade att den finns kvar i Word 2007 och ser exakt likadan ut fortfarande.

http://www.uwec.edu/HELP/Office07/wordart-w.htm

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-05-12 13:50

Är ju samma folk som köper GIF-bilder på CD som de använder i sin Powerpoint-presentation.

WordArt är typexemplet på Microsofts påstådda avsaknad av smak. Alla verktyg kan missbrukas av användarna till att skapa något gräsligt, men med WordArt är gräsligt det enda möjliga slutresultatet.

1
Bevaka tråden