Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Det var som f...... det hade ja inte en aning om!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Eftersom 99Musik har en tråd som heter "Det visste ni inte om mig" - som är mycket underhållande - och 99Musik skall gå sin egen väg snart.
Så.. skulle jag vilja starta en liknande tråd här hos oss macare...

Såhär är tråden för dig som vill avslöja ngt om dig själv.
Det skal inte vara om grannen, din hund eller ngt sånt. Det är personliga saker som man vill komma fram med.

Så, vill du komma ur garderoben? meddela att du hatar Lill-Babs, att du i hemlighet har alla LIlli och Sussies skivor gömt bakom all hårdrock....

Vi har högt i tak. Ingen får förlöjligas - kom ihåg att ingen enligt lag får diskrimineras pga religion, ras, sexuell läggning osv. Mobbare får på pälsen direkt.

Inga animerade giffar, inga 14-fasoner...

OK, jag älskar Bob Log's musik. Alla hatar mig för detta. Jag kan inte spela den högt mer än i bilen - ensam....
Brorsan blir förbannad om jag sätter på det. INGEN har någonsin (i min bekantskapskrets) gett mig det minsta medhåll för att jag gillar det här. "Käre GUD!" skrek min far och slängde sig på stop-knappen....

Vad är det då?
Tja, en kille i tight glam-overall á la 1973, en flygarhjälm och ibland en mask på det - ibland en Telefonlur fastsatt på hjälmen (snyggt frekvensomfång i en lur-mic).
En snedstämd gitarr och en highhat och baskagge som han sköter med fötterna.

Sången är ingen skänsång direkt, texterna handlar om allsköns skit (bokstavligt).

han ser för jävlig ut och låter ännu värre.

Faktum är att när folk sagt "Å, det var det värsta jag hört!" om ngt (t ex Håkan helvetesström) så smackar jag på "I want your shit on my leg" på hög volym. Ingen av mina vänner har velat höra den till slutet.

Sök lite på YouTube och du hittar bland annat:

YouTube - Bob Log III - "String on a Stick"

YouTube - Bob Log III - I Want Your Shit On My Leg

Rekommenderar abumen "Trike" och "School Bus".

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-07-15 09:53
Ursprungligen av Goflorp:

OK, jag älskar Bob Log's musik. Alla hatar mig för detta. Jag kan inte spela den högt mer än i bilen - ensam....
Brorsan blir förbannad om jag sätter på det. INGEN har någonsin (i min bekantskapskrets) gett mig det minsta medhåll för att jag gillar det här. "Käre GUD!" skrek min far och slängde sig på stop-knappen....

Vad är det då?
Tja, en kille i tight glam-overall á la 1973, en flygarhjälm och ibland en mask på det - ibland en Telefonlur fastsatt på hjälmen (snyggt frekvensomfång i en lur-mic).
En snedstämd gitarr och en highhat och baskagge som han sköter med fötterna.

Sången är ingen skänsång direkt, texterna handlar om allsköns skit (bokstavligt).

han ser för jävlig ut och låter ännu värre.

Faktum är att när folk sagt "Å, det var det värsta jag hört!" om ngt (t ex Håkan helvetesström) så smackar jag på "I want your shit on my leg" på hög volym. Ingen av mina vänner har velat höra den till slutet.

Sök lite på YouTube och du hittar bland annat:

YouTube - Bob Log III - "String on a Stick"

YouTube - Bob Log III - I Want Your Shit On My Leg

Rekommenderar abumen "Trike" och "School Bus".

Såg honom live på en lägenhetsfest i Stockholm. Tyckte nog att han var mer fascinerande än bra. Men en mycket trevlig kille!

Vänligen, Ylan

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2009-07-15 10:56

Hm, jag vet inte exakt vad man skulle skriva här... jag tror jag är ganska utlämnande så ni vet nog redan det mesta om mig

Eller, vafasen, jag tar och skriver en presentation istället! Och så ska jag försöka komma med roliga fakta där istället

1
Bevaka tråden