Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Söker Stöttåligt Iphone fodral.

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan.
Har kollat runt en del på nätet efter ett riktigt stöttåligt fodral till Iphone och visst finns det en del. Men jag söker ett som skyddar hela iphonen och fungerar mer som en hård låda. Är tänkt till när jag åker skidor. Vet någon om det finns att få tag på ?
tack

Fredrik.

Hojta till om du hittar nått. Skulle själv behöva hitta något jag kan hoppa på samtidigt som den ligger mitt i en sandstorm... Typ.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2009-08-24 22:43

Räcker OtterBox eller ska det till tuffare saker?

Utan att stjäla freedrik's tråd så nej. Tror nog otterboxen kan hjälpa någon men ser ut som ett gameboy-case ju. Den där stora saken man hade 1988 ni vet. "Strumpan" eller vad man ska kalla det på Otterboxen verkar dessutom som om folk har fått bekymmer med. Att den blir "slapp" och bångstyrig. Idén och konceptet är suverän men i verkligheten? Nej tack för min del.

tack för tipset frazze men OtterBox inte riktigt vad jag har tänkt mig.
tänker mer på någon slags glasögons ask med silikon innuti. fast i iphone form då. hela idé är just att man inte ska kunna banka in skyddet så telefonen ligger skyddad.

men jag kollar vidare, gör det ni också!

tack.
Fredrik.

1
Bevaka tråden