Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp att hitta gammal iPhonebackup

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Nyligen försvann av någon anledning mina anteckningar på min iphone efter en uppdatering. Hade ju kopior i min mail sen senaste synkningen, men dem tog jag bort och detta kanske var anledninge till att anteckningarna nu försvann när jag synkade idag. I iTunes hittas dock bara den backupen som gjordes idag och jag har även testat olika program utan framgång.

Det konstiga är att i mppen mobilesync/backup finns massor av filer, bla ca 300 som skapats idag när jag synkade, men också massa filer som skapats vid varje gång jag synkat telefonen. Borde det inte på nått sätt kunna finnas nackup av mina anteckningar från gamla synkningar?

Har förlorat massor av livsviktigt information och skulle vara överlycklig om någon kunde hjälpa mig o säga hur jag ska göra. Har tyvärr ingen tillräckligt ny backup av datorn så jag bara kan kopiera in filerna från backupmappen till den befintliga!

Det finns trådar om detta, sök på backup och liknande i den här forumdelen så bör du hitta dem.

Hej o tack för svaret!

Dock har jag inte hittat nått specifikt svar (har sökt på forumet) som handlar om backup som inte är den nyaste tagna backupen, oftast gäller det generellt bara och en backup som folk tagit, inte om en gammal som egentligen "skrivits över". Jag vore jättetacksam om du eller nån annan kunde länka till någon liknande tråd.

Mvh

  • Medlem
  • International user
  • 2009-11-11 18:26
Ursprungligen av Blaster:

Hej!

Nyligen försvann av någon anledning mina anteckningar på min iphone efter en uppdatering. Hade ju kopior i min mail sen senaste synkningen, men dem tog jag bort och detta kanske var anledninge till att anteckningarna nu försvann när jag synkade idag. I iTunes hittas dock bara den backupen som gjordes idag och jag har även testat olika program utan framgång.

Det konstiga är att i mppen mobilesync/backup finns massor av filer, bla ca 300 som skapats idag när jag synkade, men också massa filer som skapats vid varje gång jag synkat telefonen. Borde det inte på nått sätt kunna finnas nackup av mina anteckningar från gamla synkningar?

Har förlorat massor av livsviktigt information och skulle vara överlycklig om någon kunde hjälpa mig o säga hur jag ska göra. Har tyvärr ingen tillräckligt ny backup av datorn så jag bara kan kopiera in filerna från backupmappen till den befintliga!

Det är i den mappen backuper finns...

Ursprungligen av zappee:

Det är i den mappen backuper finns...

Precis, de finns ju i den mappen men på vilket sätt ska jag kunna läsa dem? Filerna är .mddata o .mdinfo!

1
Bevaka tråden