Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99.se i ny förpackning

Tråden skapades och har fått 40 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Björnström:

Exakt - men det kan ju inte vara mer än några dagar kvar tills du når 500 om du engagerar dig i intressanta trådar!

Haha, nä de tror inte jag heller De är bara några futtiga inlägg kvar före jag är över 500

Ryktet säger att Veteranstatusen kommer öka i popularitet när vi släpper nya stora feature här på 99an. Kul med lite hype va?

Det är helt ok att vara senior ett tag. Man känner sig kanske också lite som en spanjor. Och med hägrande features så ska man väl snart vara veteran igen. Grejen är att jag skriver ofta massa inlägg som jag till slut censurerar och lyfter över i en mapp för ratade inlägg. Någon slags publiceringsångest, eller nej egentligen beror det bara på att man inte ska bli för insyltad i många trådar - det finns ju fler forum som man ska bolla med..

Jag är också väldigt involverad i andra forum men det hindrar inte mig från att hålla igäng även här!

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-11-28 23:20

Kite sent kanske men jag måste gratulera till den nya looken på sidan. Mycket snyggt!

Ursprungligen av Aldrin:

Kite sent kanske men jag måste gratulera till den nya looken på sidan. Mycket snyggt!

Internet har alltid öppet!

  • Medlem
  • International user
  • 2009-12-04 22:43

Måste använda firefox för att kunna skriva inlägg i 99.se nuförtiden sedan omdaningen av 99.se. internet explorer gör bara en loop tillbaka till inloggningssidan. Men det kanske är avsikten.
Och firefox har så fult typsnitt

Ursprungligen av jonasolof:

Måste använda firefox för att kunna skriva inlägg i 99.se nuförtiden sedan omdaningen av 99.se. internet explorer gör bara en loop tillbaka till inloggningssidan. Men det kanske är avsikten.
Och firefox har så fult typsnitt

VI har hört att det är diverse problem med Internet Explorer - andra har problem med inloggningen. Arvid har felsökt som tusan men inte riktigt hittat felet. Det är konstigt när alla andra webbläsare fungerar...

Ursprungligen av jonasolof:

Måste använda firefox för att kunna skriva inlägg i 99.se nuförtiden sedan omdaningen av 99.se. internet explorer gör bara en loop tillbaka till inloggningssidan. Men det kanske är avsikten.
Och firefox har så fult typsnitt

Du kan inte köra med Google Chrome istället?

  • Medlem
  • International user
  • 2009-12-06 23:32

Ja men chromes typsnitt ser också ut som en gammal matrisskrivare, väldigt tunt i alla fall.

det är inloggningen som inte funkar för mig med IE heller.

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2009-12-07 17:19

Jag har inte läst hela tråden, men är det inte väldigt svårt att hitta inloggningsalternativet?

(Nu ligger jag oftast inloggad automatiskt men ibland så rensar jag Safari)

Bevaka tråden