Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Steve Jobs kläder

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det måste vara något speciellt med Steve Jobs kläder med tanke på hans framgång. Enkelt och snyggt(?)

Var köper han dem? Är det känt? Var kan man till exempel köpa svarta polotröjor?

Är herr Jobs känd för att bära något annat än loafers, jeans å svart polo i officiella sammanhang?

Smoking på Oscarsutdelningen

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2010-06-09 21:15
Ursprungligen av Snabeldrake:

Är herr Jobs känd för att bära något annat än loafers, jeans å svart polo i officiella sammanhang?

Loafers har han nog aldrig synts med tillsammans med polon och jeansen, alltid sneakers (märke växlar).

Steve's Outfit say no more ....

Ojoj, här blir det till att beställa! Jag behöver nya kläder.

Fast är det polo han avänder?
Är det inte snarare "turtleneck"?
eller kanske halvpolo (som jag undrar om det finns längre)

Turtleneck fick jag minsann Googla, tack för det. Då har man lärt sig något nytt idag också!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-06-09 23:09

Nog tycker jag att det skulle vara snyggt med ett bälte på jeansen. I övrigt är han perfekt

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2010-06-09 23:12

Det sägs att han har storlek 14 i skostorlek, motsv. 48. Han måste vara rätt lång för att det inte skall se komiskt oproportionerligt ut.

Själv är jag rätt traditionell i klädhänseende; jag har alltid stört mig på amerikanernas extrema casual clothing, speciellt i södern. Ingen stil alls. Shorts och t-shirt till förbannelse.

Alla Amerikaner jag pratat med här på Svensk mark säger alltid att vi svenskar klär oss så snyggt.

Vill du se hiskeliga kläder på amerikaner; http://www.peopleofwalmart.com/

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2010-06-09 23:53
Ursprungligen av Goflorp:

Alla Amerikaner jag pratat med här på Svensk mark säger alltid att vi svenskar klär oss så snyggt.

Då kan de åka till norra italien för att se på the real thing.

Ursprungligen av planB:

Då kan de åka till norra italien för att se på the real thing.

Amrisar brukar väl inte vara så mycket för the real thing ...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-06-10 00:37

Min tjeje har kommit till att föredra Steve före mig, så jag får väll börjar köra polotröja med jeans så vi får något form av rollspel här hemma...

Dammit...

1
Bevaka tråden