Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 4 vit eller svart?

Tråden skapades och har fått 45 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2010-06-08 15:21
Ursprungligen av NBK:

Kan inte lägga en röst då jag ska ha en av varje färg

lutar åt det med, beslutsångest!!

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2010-06-08 16:19

Har en svart 3G så nu blir det en vit iPhone 4.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-06-08 17:27

Svart. Självklart utan skydd som förtar utseendet.

troligtvis svart då jag var mer nöjd med min svarta iPhone 3G än vita 3GS i utseendet.
men det kan ändras!

Skulle jag köpa en iPhone 4 (ekonomin, ni vet...), så skulle det absolut bli en svart.

Jag har idag en vit iPhone 3G, då jag när jag köpte den tyckte att den svarta såg alldeles för billig och plastig ut. Det stämmer fortfarande, men när det gäller iPhone 4 så är det precis tvärtom, det är den vita som ser billig och plastig ut. I mitt tycke då, givetvis.

I övrigt så håller jag med Zimmerman.

Lutar mest åt vit men visst är båda assnygga.

  • Medlem
  • 2010-06-08 21:19

Här kommer svaret. Fick det av dottern:

-Vitt är girly

Sen måhända det är ett styrkeuttryck att bejaka sin kvinnliga sida ?

  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2010-06-08 23:06

Röstade till slut svart men efter att ha kollat slashgears bilder har jag bestämmt mig, det blir en vit, shit vad snygg den är :). Ge mig nu! Kan man börja köa?!?

Röstade svart, men eftersom jag varken har en ajFån eller kommer att köpa en så är det egentligen irrelevant...

LCR

  • Medlem
  • International user
  • 2010-06-08 23:35

Min röst hjälpte ju inte mycket

Svart svart svart. Efter en vit macbook som blir dammig på nolltid och en SE mobil som blev blodröd i ett slagsmål får det bli en svart 4a!

  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2010-06-13 22:12
Ursprungligen av gubbslyna:

Svart svart svart. Efter en vit macbook som blir dammig på nolltid och en SE mobil som blev blodröd i ett slagsmål får det bli en svart 4a!

Tror inte en mobil blir dammig på samma sätt som en mobil. Tror faktisk svart blir skitigare än vit, men kan ha fel

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2010-06-14 00:34

Vit, of course. Känns som den symboliserar Apple mest även om det är aluminium och svart som dominerar idag. Matchar den helt enkelt med mina vita prylar i hemmet som är kvar; Time Capsule, Nabaztag, Wii, Samsung TV:n etc.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-06-14 08:27

Jag tycker 3G/Gs är snyggast i vit. Men här med den färgade framsidan så blev det lite för stor kontrast mellan skärm och skal så jag lutar åt en svart den här gången.

  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2010-06-14 11:34

Tänkte också så, men känns som det mest blir när skärmen är avstängd. Ofta är det ganska ljust när det är igång.!?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-06-14 12:08

Som någon sa "Svart fram och vit bak"
Har lite svårt för att sensorer syns, har en vit 3GS och kommer nog att fortsätta med den vita färgen....

Bevaka tråden