Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte återställa!

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Uppdaterade just till iOS4 och när jag ska återställa min säkerhetskopia så går det inte, står att ett fel uppträffades!!!!! hjälp snälla har mycket viktiga saker jag måste ha tills imorgon...:tveksam:

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2010-06-21 23:44

Koppla ur iPhonen. Starta om telefonen och iTunes (eller starta om datorn) om du inte redan testat det.

Provat allt detta flera gånger.. Kan ju tillägga att telefonen var JBad innan detta om det ska spela någon roll.. Snälla hjälp! det går inte på något annat sätt (manuellt) att återställa vissa delar?

  • Medlem
  • International user
  • 2010-06-22 07:12

Jaha, lite INFORMATION vore bra om vi ska hjälpa dig.

Vad är det för telefon?
Vad får du för felmeddelande?
o.s.v.

Återställde min lur totalt eftersom att den inte ville uppdatera iOS4 annars, hade JBat så tänkte att det var därför, och nu när jag återställt skiten och installerat iOS4 så går det inte att återställa min säkerhetskopia! "iTunes kunde inte återställa iPhone-enheten "xxxx iPhone" eftersom säkerhetskopieringssessionen misslyckades"

Har en 3GS

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2010-06-22 09:43

Lika på andra (äldre) backuper?

Jag har bara en att välja i listan när jag klickar på "återställa säkerhetskopia" även fast jag vet att jag gjorde säkert 3 kopior innan återställningen .. "xxx iPhone, igår 19:04" är den som går att välja, om de inte går att gå någon annan väg? har kollat mappen där allt är sparat och det är en massa där så den verkar ju finnas också. Förstår inte vad problemet ska vara, har försökt säkert 30ggr och startat om dator och tele lika många gånger.

  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2010-06-22 10:55

Alltså.. jag vill inte strö salt i såren... men hur bra på en skala är det att leka med uppdateringar om man har viktiga saker i telefonen som man ska använda i närtid?

Säkert JB som ställer till det vid återställningen. itunes vill nog inte återställa det

Det är nog inte alls bra, men det är en officiell uppdatering och jag gjorde den via iTunes så det bör inte orsaka problem, det konstiga är dock att jag vet en del som också JBat och deras "återställningar" fungerar... det enda jag undrar är om någon vet VAD som kan vara felet eller om man kan gå någon annan väg för att få tillbaka anteckningar kontakter m.m

  • Medlem
  • International user
  • 2010-06-22 17:54
Ursprungligen av onetreehill:

Det är nog inte alls bra, men det är en officiell uppdatering och jag gjorde den via iTunes så det bör inte orsaka problem, det konstiga är dock att jag vet en del som också JBat och deras "återställningar" fungerar... det enda jag undrar är om någon vet VAD som kan vara felet eller om man kan gå någon annan väg för att få tillbaka anteckningar kontakter m.m

Din telefon var JBad, inte särskilt officiellt. JBar man får man räkna med att det kan blir problem.

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2010-06-22 19:03

Plocka ut den info du behöver med:
iPhone / iPod Touch Backup Extractor

1
Bevaka tråden