Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fring - nu med videosamtal!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Borås
  • 2010-07-09 09:11

Om det är någon som har missat det så stöder nu appen 'Fring' skypesamtal som använder sig av kameran på iPhone 4. Jag provade det själv nu på morgonen både via wifi och 3G med fullgott resultat och det kan även köras i bakgrunden:-)

Bra va?

Mycket trevligt, tack för tipset.

Trevligt att se gamla hederliga Fring - en fantastisk applikation för Symbian, UIQ och naturligtvis Android - nu visat var skåpet ska stå också under iOS - snacka om att slå Apple på fingrarna vad gäller videotelefoni. Alla de som trodde att FejTids godtyckliga begränsning till glorifierad webcam var av teknisk natur kan nu försöka förklara varför Fring inte hade några svårigheter att fixa vad Apple uppenbarligen inte klarar av på sin egen plattform...

Ursprungligen av GustafMA:

Trevligt att se gamla hederliga Fring - en fantastisk applikation för Symbian, UIQ och naturligtvis Android - nu visat var skåpet ska stå också under iOS - snacka om att slå Apple på fingrarna vad gäller videotelefoni. Alla de som trodde att FejTids godtyckliga begränsning till glorifierad webcam var av teknisk natur kan nu försöka förklara varför Fring inte hade några svårigheter att fixa vad Apple uppenbarligen inte klarar av på sin egen plattform...

Det är nog inte så svårt att hitta en förklaring till det, Apple vill göra det "rätt".
Precis som man gjort med multitasking.

  • Medlem
  • Borås
  • 2010-07-10 14:33

Vad hände med Skype som normalt ligger i appen "Fring"? Det bara försvann under gårdagen för mig.. någon mer med liknande fenomen??

Kan inte se Skype här heller..

Edit: Twitter/Facebook försvinner och kommer tillbaka under Add-ons titt som tätt såg jag nu också.

  • Oregistrerad
  • 2010-07-10 18:28

Nu har dom stängt av video då det var lite "för många" som använde det

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2010-07-11 16:16
Ursprungligen av studiox:

Nu har dom stängt av video då det var lite "för många" som använde det

Funkade i fm...

1
Bevaka tråden