Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köa för iPhone 4 i Växjö?

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Inspirerad av Adrian så gör jag samma sak här:

Vilka ska köa för iPhone 4 i Växjö? Kommer ni ihåg vilken tid butiken öppnade de andra åren? För det gör inte jag...

Har ni hört om Telenor eller 3 ska öppna sina butiker tidigt? Antar att Telia ska göra det igen.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2010-07-29 11:15

Vet inte riktigt när jag dyker upp, inte överdrivet tidigt. Har ändå en bokning på Dustin så det gör inte så mkt om jag inte får någon, nöjer mig med micro-sim-kort

Men de öppnar 10 va?

Såg att MediaMarkt skulle sälja med, frågan är om de får hem några på fredag och om de går att köpa kontant.

Ursprungligen av dhanjel:

Men de öppnar 10 va?

Såg att MediaMarkt skulle sälja med, frågan är om de får hem några på fredag och om de går att köpa kontant.

Japp, de öppnar tio. Det är ju möjligt... Men jag vågar nog inte chansa. Det blir Teliabutiken nere i stan.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2010-07-29 11:35

När tänkte du börja köa? Har du med dig laptop och uppdaterar denna tråden med köstatus?

Nu ångrar man lite att man inte har 3g i sin ipad, hade varit perfekt när man köar.

Uppdt. Verkar inte hitta bekräftat nånstans att man kan köpa utan abbonemang, så kanske dumt att köa för länge..

Ursprungligen av dhanjel:

När tänkte du börja köa? Har du med dig laptop och uppdaterar denna tråden med köstatus?

Nu ångrar man lite att man inte har 3g i sin ipad, hade varit perfekt när man köar.

Se bara till att hålla koll på vädret, ser ut att bli regn i stora delar av landet.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2010-07-29 11:51

I Växjö förutsätter man alltid att det blir regn, blir liksom lättast så

Har inte bestämt mig än när det blir. Jag kommer inte att orka ha laptop med mig. Eller jo, jag kommer att ha jobbdatorn med, men det är bara för att jag kommer att vara på väg till jobbet.

Och ja, I Växjö regnar det ALLTID. Som just nu, till exempel. Blev ganska blöt när jag var ute på lunchen...

  • Medlem
  • Växjö
  • 2010-07-29 14:14

Pratade med Telia nu en runda på lunchen, de kommer få in 18 enheter till Växjö.
Och de har bara micro-sim-kort så det täcker de enheter de får in, man kan alltså inte bara gå in och hämta sim-kort nu tyvärr.

(Kommer få in = Har fått in till försäljning)

Senast redigerat 2010-07-29 14:28

18 enheter i Växjö gör att det inte direkt känns som det är stor mening att åka dit efter 10,00! Skulle gärna vilja ha en 32Gb men orkar nog inte köa för den, troligen har dom nog max nio 32GB så de lär väl vara slut 10,02(senast)!

Idag vid kvart i tio fanns det inga som köade. Tror det blir förhållandevis sent som folk börjar köa, vädret har nog hindrat flera.

  • Medlem
  • 2010-07-29 23:13

18 enheter...sitter ute i skogen utanför Växjö och funderar på om jag ska åka in eller ej. Men jag borde ju...jag vill ju...

  • Medlem
  • 2010-07-30 10:59

Jag fick i alla fall se Växjös första iPhone! Kön startades klockan 5, och vid 10 var det säkert 50 personer i den. Ska bli intressant att höras hur många exemplar de fått in - de ville inte avslöja det medan jag var kvar.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2010-07-30 11:19

De fick in 18 enheter, jag knep den sista.

  • Medlem
  • 2010-07-30 11:41

Grattis! Och de vet inte när fler kommer in? Kan man ställa sig i kö via telefon eller måste man komma in? Ska ringa och fråga...

  • Medlem
  • Växjö
  • 2010-07-30 11:45

Man får gå in och boka, så hamnar man på en kö för hela landet.
De trodde att de som stod efter mig kunde få om 1-2 veckor med lite tur.

Jag var där som nummer fem i kön, kom dit vid fem-halv sex. Ganska hyfsat tryck, måste varit bortåt 70 personer i kön när jag gick.

Och här har vi då den obligatoriska artikeln i SMP. Jag som inte ville vara med på bild...

Rusning efter ny lur

1
Bevaka tråden