Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Få tillbaka applikationer man betalt för?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-08-13 13:26

Hej

Jag formaterade nyligen om min dator, och har därmed såklart installerat om iTunes. Jag pluggar in min iphone och trycker på synkronisera program. Då kommer en popup fram som säger att det finns applikationer på min telefon som inte finns på datorn, och om jag först vill kopiera dessa applikationer till datorn, för annars kommer de försvinna. Självklart vill jag det, jag har ju massa applikationer jag betalt pengar för på den. Så den börjar synkronisera, och jag går iväg från datorn en stund. När jag sen kommer tillbaks står det flera felmeddelanden som säger att eftersom datorn inte var verifierad (något jag helt glömde bort att göra när jag installerade om datorn) så kunde inga applikationer överföras, och istället raderades alla! Så nu har alla mina applikationer försvunnit, både från telefonen och från datorn.

Finns det något sätt att få tillbaka applikationerna, då jag uppenbarligen inte vill betala för dom en gång till? Jag har kvar alla kvittona från itunes.

Finns förklarat flera gånger här på forumet.

Jag kör engelsk iTunes, men gör såhär: Gå till "Store/Authorize This Computer..."
När du gjort det, gå in i iTunes Store och leta upp de appar som du tidigare hade och ladda ner, om du betalt för appar förut så kommer du att få ladda ner dessa utan att betala en gång till.

När du är klar med ovan, synkronisera din iPhone.

Som redan påpekats så har den här frågan redan varit uppe många gånger.

Sök lite innan ni startar nya trådar.

Här är ett par exempel på sökningar som ger träff på trådar som tar upp den här frågan:
betala appar igen site:99.se
ny dator appar site:99.se

Fortsätt gärna i någon befintlig tråd i ämnet.

Stänger här.

/Mod

Senast redigerat 2010-08-13 14:26
1
Bevaka tråden