Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Youtube fix för ios 4.0

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2010-08-16 13:44

Jag har jailbreakat, o låst upp min 3Gs o använder nu 4.0.
Jag hade problemet när jag hade 3.1.2 att jag inte kunde använda youtube, o de gick o fixa med ngn youtube fix, men har inte lyckats fixa detta nu.

Är det någon som har någon ide om hur man gör för o få igång det. Jag använder de inte så ofta, men nu har behovet ökat den senaste tiden, o de håller på o driva mig till vansinne att jag inte får iordning på det.

Skummt, har breakat 4.0 och har inga som helst juuutub-problem.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-08-16 14:03

Jasså? Hmm, de gör mig ju bara än mer irriterad "Cannot connect to YouTube" får jag så fort jag öppnar appen, o försöker göra något.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-08-16 14:15

Det brukar mest hända när aktiveringen inte fungerar. Har du installerat push doctor? Förutom att push tjänsterna fungerar igen så kanske fixar det aktiverings problemet också.

//Rob

  • Medlem
  • International user
  • 2010-08-16 15:49
Ursprungligen av Robo-X:

Det brukar mest hända när aktiveringen inte fungerar. Har du installerat push doctor? Förutom att push tjänsterna fungerar igen så kanske fixar det aktiverings problemet också.

//Rob

Se där ja. Hade verkligen inte förväntat mig att det skulle fungera som fix, men visst gjorde det de. Tackar verkligen för den infon You made my day!!

  • Medlem
  • International user
  • 2010-08-16 15:21

Push funkar ju finfint dock. Som jag märkt är de bara youtube som inte funkar... Ska dock prova o se hur de går.

1
Bevaka tråden