Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apps från iPhone till iTunes?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Tanum
  • 2010-06-27 16:01

Hejsan!
Har gjort en nyinstallation av systemet på min mac vilket resulterat i följande:
När jag ansluter min iphone till datorn så dyker den upp som vanligt i Itunes, men om jag vill synka den får jag ett meddelande som säger:

" Är du säker på att du vill synkronisera program? Alla befintliga program och deras data på iphone-enheten kommer att ersättas med program från det här itunes-biblioteket."

Har köppt många program som jag inte vill bli av med. Trodde att vid en synkronisering skulle även de program som jag har på telefonen flyttas över till Itunes...

Vet inte om man vågar prova... vill inte bli av med de program och inställningar jag har på telefonen.

Någon som testat eller vet hur jag ska göra???

Mycket tacksam för tips och svar!!!

/ Wimme

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-06-27 20:00

Arkiv-menyn, sedan "Överför inköp från iPod".

När det är gjort kan du synkronisera

  • Medlem
  • Tanum
  • 2010-06-27 21:48

Tack så mycket!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-06-27 22:05

No worries

  • Medlem
  • 2010-08-20 10:01

Sitter i samma sits. Har redan överfört inköp till mitt iTunes men kommer inställningar och data finnas kvar om man synkar? Man blir ju lätt orolig att sparad data i program på iPhonen ska försvinna...

  • Medlem
  • International user
  • 2010-08-20 11:14
Ursprungligen av doo:

Sitter i samma sits. Har redan överfört inköp till mitt iTunes men kommer inställningar och data finnas kvar om man synkar? Man blir ju lätt orolig att sparad data i program på iPhonen ska försvinna...

Du väljer själv vad du vill synka, allt annat stannar kvar.

  • Medlem
  • 2010-08-20 13:54

Jag vill synka mina program med min nya laptop istället för min gamla stationära men det är då jag blir osäker på vad som händer med min data.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-08-20 14:40
Ursprungligen av doo:

Jag vill synka mina program med min nya laptop istället för min gamla stationära men det är då jag blir osäker på vad som händer med min data.

Vilken data syftar du på?

  • Medlem
  • 2010-08-20 14:42

Exempelvis så kör jag Tankomat Pro för statistik för bränsleförbrukningen. Det är ju ca 1 års sparade data. Den vill jag ju inte att den går förlorad... Samma gäller ju anteckningar, SMS etc.

1
Bevaka tråden