Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

TV: Har du denna, vad tycker du om den?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har funderingar på att köpa en viss LED-TV: Philips 37pfl7605h

Finns det någon här som har den o kanske kan dela med sig av åsikter o betyg? Jag har sökt febrilt efter rescensioner på nätet men med undantag från någon enstaka video eller artikel så är det ganska sparsmakat m kritik online.

Så...shoot

För eventuell annan som också funderar på denna tv samt för mig själv(ifall jag glömmer ) så hittade jag en sida med överlag goda rescensioner av aktuell tv. Dock var de på tyska så efter en Google-översättning (inte alltid den bästa) ser det ut såhär:

Google Översätt

Har ingen erfarenhet av den, men kolla gärna på avforums, där brukar finnas en massa nyttig info. Själv har jag fjolårets Philips 47PFL9664 och den fungerar prima. Ska man klaga på något så är det tröga menyer.

Ursprungligen av air:

Har ingen erfarenhet av den, men kolla gärna på avforums, där brukar finnas en massa nyttig info. Själv har jag fjolårets Philips 47PFL9664 och den fungerar prima. Ska man klaga på något så är det tröga menyer.

Tack för tipset. Jag tror jag läste en rescension som gjordes av någon därifrån på just den tvn där författaren klagade på att fjärren hade enbart symboler, menyerna var tröga (tydligen kan man gå direkt till menyvalen med en Harmony-fjärr) och att den inte hade Freeview HD.

I övrigt var det sådant som att den kanske läckte lite ljus i kanterna och att fabriksinställningarna inte var något att ha men det senare är ingen nyhet för så är det för det mesta. Som medlem i Hi-Fi klubben kan jag få deras kalibrerings dvd gratis.

Jag har i princip bestämt mig redan, mamma har en 32 tum'are av förra eller förrförra årets modell o den är toppen, älskar ambilighten...

1
Bevaka tråden