Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

snart sommar: 99Mac Pub/ Bar

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-05-29 11:26

Nu när det börjar bli väder...

Är det inte dags att ta sitt pick å pack & ge sig ut i naturen med en filt och på tok för mycket öl/vin samt grillad matbit??

Jag kan sträcka mig till att se på om ni vill spela brännboll med...

Åsikter, förslag?

  • Oregistrerad
  • 2003-05-29 12:50

Låter som om du menar picknick i Slottskogen en ljum sommarkväll. Det var ett tag sedan, men känns helrätt.

Om ni väntar på mej så är jag gärna med! Dyker ner till Borås den 5 juli, om planeringen håller, och stannar ett par veckor.

Jonaz, tycker att det är en lysande idé... är däremot borta från och med den 15 juni ( lite över en vecka pg.a att jag ska segla till Stockholm då ). Fick ett kanonerbjudande som var svårt att tacka nej till. Vi seglar via Göta älv, Vänern, Vättern, Göta kanal, Slätbaken, Stockholm. Kanske mönstrar jag av i ett halvt dygn för att hinna ned på Springsteengalan... eller kanske säljer jag mina 4 biljetter och fortsätter seglatsen.

Olle

Låter kalas - datum?

Följande datum kan jag:

2, 3, 4, 5, 6 juni efter 17:30
10, 12, 13 juni - oavsett dag eller kväll

Det vankas ny film tror jag visst!!!
Slottskogen+ vita kläder+spiritus+kvinnligt sällskap+airportutrustad portabel mac dator=sommar.
Räkna in mig goa gossar och töser.
Jag kan nästan jämt...

Tomas

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-05-31 16:14

För att vara korrekt får vi nog ändra kvinnligt sällskap till "sällskap" Vi får tänka på våra femala medlemmer & deras ev. dates eller räkna in ev. "procent" som "tycker om" samma som sig själv

Ja ja ja.. ni fattar ju vad jag menar, men för att vara korrekt:
Slottskogen (eller alternativ exotiskt grönområde i vilken stadsdel som helst)

+ vita kläder ( eller om religion/övertygelse så ej tillåter vilken drapering som helst)

+spiritus (eller alkoholfritt alternativ)

+sällskap (manligt/kvinnligt eller androgynt)

+airportutrustad portabel mac dator (eller annan portabel dat... NÄ VA FAN.. där får de allt vara nog med det politiskt korrekta!!)

=sommar.

Räkna in mig goa gossar,töser och annat bös.

Midsommarveckan skulle vara perfekt. Då planerar jag en resa till gbg.

Men gbg är ju en så trevlig stad så jag kan göra en resa till för er skull.

Klart att vi ska ha pic-nic!

/En av de femala (!) medlemmarna

gräsfläckar till alla, mera sommar.....

Ni får inte glömma mig !

Kommer springande....

/Nancy;)

Beroende på datum -- jättegärna!

Ok, så här fungerar det.

Vi på GBG-forumet har startat en maillista för att man ska vara ajour om senaste utvecklingen av sommarträffen m m.

Du som fått inbjudan till den, gör dig aktiv där genom att genomföra instruktionerna i mailet.

Om du inte - som 99mac-medlem i Göteborg - fått inbjudan till den listan...
kontakta mig på pilo@99mac.com så får du en dylik.

OBS Måndag 2/6 startar diskussionerna där.

1
Bevaka tråden