Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur stor del av julklapparna har du köpt online?

Tråden skapades och har fått 20 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vore kul att höra hur stor del av årets julklappar ni köpt online i år?

Berätta gärna var ni köpt också!

Jag kommer köpa allt online i år. Slippa knôka i affärer som ändå inte har det man är ute efter.

Klar!
Spelpaket och enskilda spel till ett par ungar och sedan var det klart
Nu ska det läggas in sill

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2010-12-18 18:19

Kommer inte att köpa någon julklapp på annat sätt än det traditionella, över disk

Vi kör böcker nästan rakt av till alla.

Frun höggravid, död skogsmus i bilen (sant!, luktar illa, ligger sannolikt oåtkoml i ventilationen) och jobb in i kaklet.

Ursprungligen av Stefan Johansson:

död skogsmus i bilen (sant!, luktar illa, ligger sannolikt oåtkomlig i ventilationen).

Låter inget vidare

Ursprungligen av Björnström:

Låter inget vidare

Så ÄR det!
Galen historia! Potential bli bok+film+skiva.

I år så blir det bara mina två bröder som får julklappar av mig, och de är köpta på nätet.

Ett par klappar till mig själv också, såklart, som också är köpta på nätet.

Jag har inte köpt några julklappar. Således blir det 0 % (eller likagärna 100 % iofs) online.

  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2010-12-19 22:42

100% inköpta - 100% online

Stekpanna - Fiskars.
m.m.

  • Medlem
  • Neverland
  • 2010-12-20 10:14

Inköpt o klart: 0 %

  • Medlem
  • Neverland
  • 2010-12-20 12:45
Ursprungligen av filuren:

Inköpt o klart: 0 %

Update: 100 %

Det gick fort!

  • Medlem
  • Neverland
  • 2010-12-26 20:17
Ursprungligen av Björnström:

Det gick fort!

Jajjemen! Det var ju bara en julklapp som behövdes detta år.

Haha - många som kommer känna julstress i veckan!

Jag gick på julledighet i fredags så jag känner lugnet.

Jag har inte köpt allt än, men hittills är det 2/3 online. Till syrran har jag beställt tränings-DVD, och till syrran och hennes fästman tillsammans har jag beställt PS3-spelet Little Big Planet.
Brorsan ska få en begagnad iPhone 3G (inte fasen har jag råd att köpa en ny till honom), den är inte köpt online utan faktiskt av en kund som bytte upp sig till en 4.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2010-12-20 22:04

C:a två tredjedelar online.
DVD, CD, böcker (knepiga, från antikvariat eller AmazonMarketplace) och hälsoprodukt.
Har funkat klockrent. Var ute i ganska god tid, sitter inte och har leveransångest denna vecka, alltid trist att behöva ge en lapp som säger att "jag har köpt dig en XYZ, men den är försenad"...

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2010-12-20 22:35

8 av 11 på interwebben....
kan inte skriva vad jag köpt då 3 av 5 jag köpt till är medlemmar på 99.

F.ö. är jag 100 % klart med shoppande. (tror aldrig jag varit så här tidigt ute förut.)

Eftersom jag bara köper en - till min fru - och ännu inte har köpt den
så står jag på 0%.

Köper jag en så går jag från 0 till 100% i samma ögonblick.

Har handlat 2 st. ~ ca 20%.
Då det idag är försent att beställa klappar på nätet idag så kör jag igång det vanliga racet om några timmar på stan för att täcka upp resterande 80%.
I år är det klappar åt ca 10 pers. som ska hittas på och inhandlas. Det blir inte så avancerat och jag tycker att jag har kommit undan rätt bra från det där med att trissa upp förväntningarna på exklusiva och dyra klappar, just genom att jag inte lägger allt för mycket tid å arbete på att införskaffa dom.

1
Bevaka tråden