Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tidernas snyggaste VM-mål?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2011-05-13 22:47

Sverige kommer att få möta Finland i VM finalen 2011. Det första målet av Finland var ju osannolikt snyggt, har inte hittat det på Youtube än, så ni som missade det får hålla till godo med en titt på Expressens hemsida.
Alltså, så här är det. Jag är totalt ointresserad av hockey, jag kollar endast när det är VM, men jag har aldrig sett ett snyggare mål! Döm själva...
Finsk zorroshow: "Ett klassiskt VM-mål" - HockeyExpressen - Enda hockeysajten du behöver

YouTube - IIHF WC 2011 Semifinal Finland - Russia 1-0 Mikael Granlund Airhook AMAZING GOAL!

Otroligt häftigt mål! Fast personligen är jag nog svagare för klapp-klappmål i fart av gammalt sovjetiskt snitt.

Målet är en kopia på det en junior gjorde häromåret (också det en youtubefavorit), snyggt, särskilt i en VM-final.

  • Medlem
  • International user
  • 2011-05-14 10:23

Så otroligt snyggt är det inte, gjort innan. Dessutom är det ett gammalt innebandytrick.

Jag gillade att det var gjort i en rörelse, åkandes. I regel görs det där målet stillaståendes från bakom kassen. Men ja, klapp klapp hamnar alltid högst på pallen i min bok.

1
Bevaka tråden