Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Glad Midsommar på er allihopa

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2011-06-24 14:09

Önskar er alla en riktigt trevlig midsommar med fint väder, god mat, gott sällskap och en förbaskat trevlig dag/kväll!!

Kom ihåg att ska ni röra nubben så ska ni även äta sillen. Eller så kombinerar ni det och drar en matjsesnubbe!

Detsamma! Intressant nubbe må jag säga. Vet inte om jag vågar pröva...

Aj fifasen!

Kontrar väl då med; ska ni röra matjesnubbe får ni inte röra mig.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-06-24 15:40

GLAD MIDSOMMAR ALLIHOPAAAAA. Svartvinbärs brännvins nubbe för mig i mångfald, någon annan som diggar den eller är det bara jag i detta avlånga land ?

Ursprungligen av CUBEIS:

GLAD MIDSOMMAR ALLIHOPAAAAA. Svartvinbärs brännvins nubbe för mig i mångfald, någon annan som diggar den eller är det bara jag i detta avlånga land ?

Usch den blev det för mycket av förra året, men shit så god den är!

Trevlig midsommar alla 99:are! Började dagen med att cykla 3,5 mil, nu blir det öl och snaps resten av kvällen!
Fridens!

Ursprungligen av CUBEIS:

GLAD MIDSOMMAR ALLIHOPAAAAA. Svartvinbärs brännvins nubbe för mig i mångfald, någon annan som diggar den eller är det bara jag i detta avlånga land ?

en gång för länge sen gillade jag den så mycket att jag inte gillar den alls i dag Glad midsommar på dig J!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2011-06-24 20:12

Jag började idag med att klippa häcken och gräsmattan i några timmar.

Skönt avslutningen med nubbe och sill. Ätit huvudrätten klart nyss. Glad Midsommar till er alla !

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2011-06-24 22:37

Idag blev det ont om nubbe, men jag besökte några vänner och fick mig en slatt mango-vodka i korken. I vanliga fall föredrar jag OP!
Ha en fortsatt trevlig midsommarnatt!!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-06-24 22:53

Och jag glömde av nubben som jag köpte i förrgår och ställt i barskåpet...
Sillen var god ändå

  • Medlem
  • Hjo
  • 2011-06-24 23:02

Finns det något bättre?

(från egna landet)

  • Medlem
  • International user
  • 2011-06-25 11:27

Haha min "Matjesnubbe" kom med på Aftonbladet.se Får man smaka lite på kransen? | Nyheter | Aftonbladet bild nr. 5 i bildspelet

Edit: Nr. 8 nu tydligen.

Senast redigerat 2011-06-25 11:38

matjesnubbe...huga men jag hörde om ett recept med smältsmör över matjesillen och till det riven pepparrot. Sägs vara smaskens.

  • Avstängd
  • 2011-06-25 14:48

Tack detsamma trots jobbhelg 

1
Bevaka tråden