Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jepp jag är lite tokig. Men det hjälper, som jag brukar säga...

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Får du någonsin tokiga infall som ligger på gränsen mellan genialitet o galenskap? Får du, när du har dessa tokiga infall, plötsligt idéen att ta en bild av ditt påhitt?

Kan du svara ja på dessa två frågor så är du kvalificerad nog att posta i denna tråd.

Posta din bild med tillhörande kommentar om skälet till varför du gör som du gör...:

Shoot!

Eh... Jag är kvalificerad för att posta, men de fotona tillsammans med varför de är tagna skulle inte passa på 99.se.

Ursprungligen av Capeman:

Eh... Jag är kvalificerad för att posta, men de fotona tillsammans med varför de är tagna skulle inte passa på 99.se.

opsie..

Låt mig börja...

Jag ville ha en bit bröd till kvällens middag men jag hade inget framme o jag ville inte tina upp hela brödet som låg i frysen. Således tog jag det verktyg som passade bäst för att dela på det - En såg:

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2011-06-27 21:31
Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Låt mig börja...

Jag ville ha en bit bröd till kvällens middag men jag hade inget framme o jag ville inte tina upp hela brödet som låg i frysen. Således tog jag det verktyg som passade bäst för att dela på det - En såg:

Inte så särskilt loco, mer kreativt och roligt tycker jag

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-06-27 23:17

När våffelmixen är slut går det lika bra med tapetlim! (kolla fönsterbrädan)

(Nej, det var inte sant, Kalles våfflor är jättegoda. Men det var bilden jag kom att tänka på angående temat. Troligtvis för att man oftare borde ha kameran i beredskap när Kalle är i farten. Får återkomma.)

1
Bevaka tråden