Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nästa 99mac-pub på Mälardrottningen?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-06-18 00:54

Ola och jag gick förbi Mälardrottningen idag, alltså Lady Hutton, båten från 1924 som ligger för ankar vid Riddarholmskajen. Vi kollade in baren och restaurangen och njöt av den genuina marina miljön ombord.

Vi föreslår att en framtida 99mac-pub hålls där! Tydligen kan vi få rummet midskepps och The Captain's Bar (uppe på bryggan) mer eller mindre för oss själva. Låter bra va?

Kolla:
www.malardrottningen.se

  • Oregistrerad
  • 2003-06-18 21:41

denna gång skall jag inte missa macpub kvällen.

Skepp o hoj

Det verkar inte vara någon idé att köra en pub i sommar men i augusti tror jag att vi kan få ihop en del folk.

Eller ska vi samlas 24 juni och snacka keynote?

om ni kör en macpub STHML i slutet av juli tittar jag nog förbi när jag har vägarna genom sthlm på väg norrut! Kunde vara kul att träffa alla 99mac-legender...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-06-19 01:45
Citat:

Det verkar inte vara någon idé att köra en pub i sommar

Varför inte? Vad händer i sommar som är så viktigt då? Och är inte augusti på sommaren?

  • Oregistrerad
  • 2003-06-27 01:34

Vadan detta magra intresse? (Alla är förstås matta av G5-chocken just nu...)

Jag väntar ivrigt på att få träffa några Mac-ägare IRL! Tycks vara ett trevligt släkte...om än en smula fanatiskt.

("Switchade" i mars.)

Jag tycker det låter intressant.

Citat:

Skrevs ursprungligen av David Molarin
Det verkar inte vara någon idé att köra en pub i sommar men i augusti tror jag att vi kan få ihop en del folk.

Missunnsamma storstadsbor...
Vi på vischan kan ju aldrig fara in till Sthlm under arbetsveckor...:(
(Jag betraktar alltså Waxholm som rena Metropolis jämfört med Norrtälje...:D

En kompis till mig ska troligen börja jobba som chefredaktör på Röd Press i Stockholm i höst, så i framtiden kanske jag dyker upp på Macpub STHLM
Perfekt sovplats! Han är för övrigt också macare och de använder det på RP-redaktionen så jag kan nog övertala honom att haka på också…

1
Bevaka tråden