Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macpub i Umeå onsdag 7 september på Rött - Tema: Lion och Jobs

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sommaren har passerat och det helt utan macpub, så nu är det dags för höstens första!

Datum: Onsdag 7 september
Tid: 18.30 och framåt
Plats: Kvarterskrogen Rött på Berghem

Tema för denna macpub är sommarens två stora händelser i macvärlden; OS X Lion är släppt och Steve Jobs har avgått.

Naturligtvis är allt mellan himmel och jord tillåtet att diskuteras, men är du sugen på att snacka Lion och Jobs är detta det rätta tillfället. Nästa macpub blir då iOS 5 (och kanske även iPhone 5) släppts och då har vi redan glömt bort Lion

Som vanligt är alla, nya som gamla ansikten, välkomna!

  • Medlem
  • 2011-08-30 19:09

Yes yes! Jag ska dit. Visst ska ni dit? Komsi komsi!

Ska försöka.

Ska göra mitt bästa för att närvara!

  • Medlem
  • International user
  • 2011-08-31 11:10

Ska försöka fast jag eg borde måla om huset. Steve Jobs avgång/ersättning är ju i paritet med en ny påve så det är klart att det måste diskuteras

Jag kommer!

Det sa jag ju iofs förra gången också, och det sket sig ju riktigt ordentligt

  • Medlem
  • Umeå
  • 2011-08-31 14:55

Jag har bara lyckats vara med på en macpub under alla år och lyckas inte den här gången heller eftersom jag jobbar den kvällen... synd...

  • Medlem
  • Umeå
  • 2011-09-01 12:19

Jag kommer.

Någon med en smidigare bärbar än 17 tum skulle väl kunna ta med sin? Med OS X Lion på alltså.

Så vi alla kan spy galla över nya Adressboken och nya iCal till exempel...

Ursprungligen av Adrian B:

Någon med en smidigare bärbar än 17 tum skulle väl kunna ta med sin? Med OS X Lion på alltså.

I'll try.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2011-09-02 16:00

Kommer.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2011-09-05 18:16

Så länge inget får för sig att gå sönder under dagen (på jobbet...) så ska jag försöka dyka upp.

Jag kommer också.

Det här ska bli kul, var ju ett tag sedan. Och vi ser ut att bli ett gäng också.

Well, jag kommer att ha med en snärtig liten MBA 11" av sommarens årsmodell, men ju fler desto bättre...

  • Medlem
  • 2011-09-06 20:31

Sweetness!

  • Medlem
  • Umeå
  • 2011-09-06 23:00

En kollega till mig hakar också på. Han har varit med på en MacPub tidigare, den gången Adrian visade upp iPad 1. Kollegan är dock "bara" iPhone user, saknas iPad och Mac-dator där. Men det finns nog hopp

Ses om en timme!

  • Medlem
  • Umeå
  • 2011-09-09 13:53

Ack! Osweet att jag missade igen...

1
Bevaka tråden