Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ni som är uppdragsgivare eller uppdragssökande i IT-branschen - vi behöver svar på en kort enkät!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag går en utbildning i Interaktionsdesign på Nackademins Yrkeshögskola i Stockholm. I grupp utför vi just nu en förstudie och vi vill nu veta mer om hur människor i IT-branschen söker anställningar och uppdrag eller människor att anställa/anlita som konsulter på internet.

Det är inte många frågor och vi är alla oändligt tacksamma för de svar vi får in!

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?pli=1&formkey=dEVVbnhlZUdoTlJQajdvQlhzWld2SHc6MQ#gid=0

(Skulle inte länken fungera så säg till!)

Jag har tagit mig friheten att justera rubriken lite, för att förtydliga vilka enkäten faktiskt riktar sig till. Rubriken var lite missvisande tidigare, tyckte jag.

/Mod

fast det gäller ju både uppdragsgivare och uppdragssökande?

Ursprungligen av klarabara:

fast det gäller ju både uppdragsgivare och uppdragssökande?

Jaså? För det framgick ju inte i den gamla rubriken heller...

Det jag tog bort var "Du som jobbar...", eftersom enkäten absolut inte riktar sig till alla som jobbar i IT-branschen.

Men då får vi väl göra ett nytt försök att få till en heltäckande rubrik... Jag ändrar igen.

/Mod

Härligt! Tack så mycket Jesper!

1
Bevaka tråden