Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad klär DU ut dig till på Halloween?

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ja, som rubriken lyder... Vad kommer du att klä ut dig till? Jag hade lite hjärnsläpp i år, men kom på något som kanske funkar och som en fattig student har råd till.

Jula säljer ju en massa skyddsutrustning, så jag tänkte köpa en vit engångsoverall med huva, en andningsmask, ett par skyddshandskar och några skyddslasögon modell skidglasögon. Helt enkelt en fattigmans-"biohazard suit". Verkar kunna komma undan med ett par tre hundralappar.

Du då? Ni som inte tänker göra något eller som tycker det är fånigt behöver ju inte svara...

Byt brillor och mask mot något äkta:
Köp gasmask rysk och skyddsmask M90 - Army Gross

Ursprungligen av eskimo:

Byt brillor och mask mot något äkta:
Köp gasmask rysk och skyddsmask M90 - Army Gross

Hm, bra tips om man hinner få det på en vecka. Gillade denna, vill inte ha något gammalt "äckligt"... http://armygross.se/taktisk-utrustning/gasmask/nva-gasmask-med-filter-och-vaska/

Ursprungligen av eskimo:

Byt brillor och mask mot något äkta:
Köp gasmask rysk och skyddsmask M90 - Army Gross

Hört att det finns en massa håriga män i en källare i Kortedala som har sån som dresscode.
Köp en och gå dit och knacka på.

Garanterat en lördagkväll i det uddas tecken !

Funkar ju fint till 2012 apokalypsen också.

Zombie.

Har aldrig gjort den själv, men den är rätt cool och avancerad.

Halloween med spädbarn blir inte något stort event kan jag lova. Hade däremot en riktigt skön kväll i Dublin förra året:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150309633285386.565871.758410385&type=1&l=d3593607d2

  • Medlem
  • 2011-10-22 22:07

Dom senaste Halloween såg jag ut så här. Elmo från mupparna, Jack från Nightmare Before Christmas och sist Usama Bin Ladin. Förra året var jag Berra från Sällskapsresan, men jag såg för jäklig ut så dom bilderna tänker jag inte visa. Kanske kan jag ge lite inspiration?

Jag gillar egentligen inte Halloween och tycker att det är lite löjligt. Men jag är bjuden på en fest, och funderar på att köra med en sådan här: Unzipped Zipper Face - YouTube

Senast redigerat 2011-10-23 20:36
Ursprungligen av Papperskatt:

Jag gillar egentligen inte Halloween och tycker att det är lite löjligt. Men jag är bjuden på en fest, och funderar på att köra med en sådan här: Unzipped Zipper Face - YouTube

Coolt!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-10-23 20:42

Denna Bender-kostym skulle vara ett roligt inslag. Gillar att det finns utrymme för eventuella drycker i kostymen
Bender from Futurama

  • Medlem
  • 2011-11-11 22:11

Fick du ihop nån kostym sen?

Nja, det gjorde jag förvisso, men låg hemma i migrän på Halloween...

  • Medlem
  • 2011-11-11 23:47

Jag säger bara... VVHW!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-11-14 22:27
Ursprungligen av Korsriddaren:

Jag säger bara... VVHW!

Volunteer Village Health Worker?

  • Medlem
  • 2011-11-15 13:09
Ursprungligen av joakimo:

Volunteer Village Health Worker?

Våga vägra halloween!

Jag draggade som sverigedemokrat. Sverigedräkt á la Silvia, garnperuk, banderoll med "Jimmie 4 President" och en iPod + batteridrivna högtalare med "Jimmie Åkesson, cha-la-la-la-la...".

Jag var läskigast på festen.

1
Bevaka tråden