Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nu är det jul igen!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-11-19 21:19

Så var det dags igen, julen står snart för dörren! Första advent är redan nu om en vecka, den 27:e november, fasen vad tiden rusar

Vad har ni för roliga planer för julen? Vad har ni för kul tips att hitta på? Har ni tagit några "juliga" bilder? Dela med er, kära 99-vänner! Jag delar med mig av en för dagen helt nytagen "julig" bild, tagen med min iPhone 4S på Vellingeblomman då de har slagit upp portarna för årets jularrangemang

Det blir total nolltolerans på julklappar i år för mig.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2011-11-19 22:12

Ingen inkomst, så det blir ännu en mager jul, den sjätte i rad nu Får dock fira med dottern i år, så det uppväger allt

  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-11-20 00:52

Det blir som vanligt en stilla jul för mig, ganska skönt. Bara de närmaste och i år betyder det jag, fjällan, mor och far.

Vad tycker ni om bilden ovan, förresten? Jag är väldigt nöjd med den, att en telefon kan prestera så pass bra är för mig suveränt AE och AF låst vid tagning av den bilden.

I år blir det en större julklapp till mig själv. Närmare bestämt en Macbook Pro 15" med högupplöst skärm (avstår anti-glare då jag anser att färgerna inte alls är lika skarpa som på den vanliga skärmen).

Ursprungligen av zinned:

...Vad har ni för roliga planer för julen? Vad har ni för kul tips att hitta på? Har ni tagit några "juliga" bilder?...

Planer och tips, javisst.

Men juliga bilder kan vi väl ta här i stället:
http://www.99.se/digitalfoto/291541-jul-jul-jul.html

/Mod

1
Bevaka tråden