Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nygammal medlem

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sen sist har jag övat lite på olika diskussionsfora, och lärt mig gilla min maskin, som möjliggör så många trevliga kontakter! Men nu har jag ett tekniskt problem, och då återkommer jag hit! Hoppas Ni orkar stå ut med mig!

Jag är fortfarande nybörjare i många avseenden, och jag ämnar inte byta ut min maskin mot något nyare. Främst eftersom jag numera är ÄNNU fattigare än förut ...

Med massor av vänliga hälsningar!

/Ljushufwud

Välkommen tillbaka (?)! Måste dock säga att det inte var så mycket personlig presentation i din text. Vem är du?

Tja, inte tänker jag lägga ut namn och bild eller telefonnummer på Nätet. Men annat kan jag berätta: Köpte min första dator när det nya seklet var några år gammalt, och bestämde mig ganska snart för att "en sån där med äpple på" var min melodi. Det är främst den något större säkerheten jag uppskattar.

I övrigt är jag en datoranvändare, icke en datorintresserad! Lever numera till viss del mitt liv på Nätet, där jag har fina vänner som jag hittat via olika fora där jag kan ägna mig åt mina specialintressen.

Ditt frågetecken efter "tillbaka", menar Du att Du är osäker på om jag verkligen varit här förut, eller undrar Du lite stillsamt hur länge jag tänker stanna?

Tja, om Du frågar mera, så kanske jag kan svara bättre ...

/Ljushufwud

Nej frågetecknet var eftersom du egentligen inte varit försvunnen, ditt konto har ju funnits här hela tiden. Har inget att fråga, det blev ju en personlig presentation till slut. Namn, foto och telefonnummer skulle jag heller aldrig lägga ut. Eller jo, foto har jag lagt ut.