Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mellandagsmacpub i Umeå onsdag 28 december

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter att ha konsulterat några andra i vår Facebookgrupp så verkar det som att onsdagen den 28 december skulle vara en lämplig dag för vår årliga mellandagsmacpub i Umeå.

Plats och tid är inte spikat (men tiden brukar vara 18.30 och framåt), eventuellt kanske det blir Lottas den här gången.

Anmäl gärna intresse i den här tråden eller på Facebook.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2011-12-15 06:45

Perfekt för mig

Jag är på.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2011-12-21 23:57

Jag är med.

Nice! Just nu står valet mellan att försöka boka "biblioteket" på Bishops eller testa lite omväxling och boka bort på Lottas (om det finns kvar eget rum i källaren). Någon som har önskemål i frågan?

Nej nu jävlar ska jag med! Om det så är det sista jag gör.

Jag föredrar Lottas.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2011-12-22 22:45

Spelar egentligen inte så stor roll för mig. Men det vore kul att prova Lottas om man kan boka rummet nere. De ska ju ha bra mat på Lottas vad jag hört, det var väldigt många år sedan jag åt där så själv minns jag inte.

  • Medlem
  • Fränninge, Skåne
  • 2011-12-23 10:35

Rackarns vad trevligt. Nästan så man kan tänka sig att sätta sig i bilen och köra igenom hela landet bara för att delta

Synd bara att det verkar vara så lågt intresse för dyliga aktiviteter här nere i södern...

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2011-12-23 14:22

Lottas är helt OK för mig

Jag har fått ihop det till 4 namn här på 99mac:
MatsOlov
Marcus K
Kemppe
Leftrustle

Samt 6 st till på Facebook, så vi blir 10 totalt som det ser ut just nu. Jag har ringt och pratat med Lottas och man kan boka deras rum i källaren, men jag ska ringa tillbaka imorgon förmiddag för att prata med Lotta som har hand om bokningar. Men just nu ser det ut som att det blir Lottas i alla fall, om inte rummet visar sig vara bokat. Återkommer imorgon förmiddag.

Rummet hos Lotta tar 14 pers, så det finns plats för några till.

Rummet hos Lottas var tyvärr bokat, så det får bli en annan gång. Bishops har jag försökt ringa hela dagen, men bara upptaget, vilket betyder att de antagligen har fullt ändå. Så nu har jag skickat en förfrågan till Allstar och väntar på bekräftelse.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2011-12-28 13:58

Hur ser det ut? Vart går vi?

Det blir Allstar! De hade lite problem med sin mejlleverantör så min förfrågan igår blev behandlad alldeles nyss, de ringde upp mig till och med. Så ni har vi bord för 11 pers på Allstar klockan 18.30 ikväll.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2011-12-28 15:00

Fint.

Trevligt!

Vi har (minst) en plats vakant förövrigt, så om någon som inte anmält intresse är sugen på att komma går det bra (och skulle ännu fler vilja komma går det säkert att klämma ihop sig lite).

Tack för ikväll, trevligt som vanligt!

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2011-12-28 22:58

Trevligt var ordet

1
Bevaka tråden