Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Björnström - Sheriff och nu även pappa till en söt dotter

Tråden skapades och har fått 55 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2011-09-09 19:26

Grattis! Själv blev jag pappa för tre månader sen, så jag har färskt i minnet hur underbart det är.

Du har en härlig tid framför dig!

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2011-09-09 19:49

Grattis!!

Jättegrattis ! Ser fram mot en ny avatar för dig då - snart ? Allt gott Martin. O:-)

  • Medlem
  • 2011-09-09 21:16

Grattis!

  • Medlem
  • Skånes sydkust
  • 2011-09-09 21:28

Grattis!
Att bli pappa är det bästa som hänt mig. Du har många härliga stunder att se fram emot.
Grattis än en gång.

Grattis!

Och sköter du de nästa 10 åren rätt så har du en vän för livet. Det man gör tillsammans med sina barn när de är små lägger grunden till det man har när de växer upp.

Jag har ett jätte bra förhållande till mina föräldrar och har lärt mej av dem, därav att jag alltid har lägger tid till mina tre barn, men har kompisar som knappt känner sina egna barn då jobb är viktigare...

Njut! De växer upp fortare än du tror, men förhoppningsvis blir det mer än en!!

  • Medlem
  • International user
  • 2011-09-10 00:11

Grattis Martin. Håll hårt i din iPhone har en 2 årig tjej och en 6 årig tjej som snor min hela tiden. Men det är ju bara början. Pryltokiga som far sin.

Att bli pappa slår allt annat i världen, en underbar upplevelse som man aldrig kommer att glömma. Man ändrar sig så som person.

Älskar mina 2 barn mer än allt annat i världen och önskar dig och din familj all lycka.

Välkommen Vice Sheriffen till världen

Stort, stort grattis!

Hälsa mamman att hon gjort ett fantastiskt jobb!

Jag blir jätterörd av alla gratulationer - tack!!

Livet har verkligen förändrats för alltid. Har lyckats koppla upp mig mot omvärlden via iPhone en snabbis. Snart tillbaka till bebisen - vi bor på Danderyds Sjukhus några dagar för lillan hade en lite tuff förlossning och behöver lite stöd första dagarna.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-09-10 16:43

Stort grattis. Jättekul, nu börjar en ny fas i livet som familjefar.

Ursprungligen av Björnström:

Livet har verkligen förändrats för alltid. Har lyckats koppla upp mig mot omvärlden via iPhone en snabbis. Snart tillbaka till bebisen - vi bor på Danderyds Sjukhus några dagar för lillan hade en lite tuff förlossning och behöver lite stöd första dagarna.

Betyder mycket att få ett bra stöd från ett bra sjukhus, speciellt med den första. Min son är född i England och de höll på att bygga om när han föddes, låg inne med gulsot en vecka, höll på att ta knäcken på min fru. Min första dotter är född i Uppsala men min minsta är född på Danderyd som är klart bästa i min erfarenhet!!

  • Medlem
  • Lund
  • 2011-09-10 17:47

Stort grattis, misstänker att det är en svårslagen känsla!

Litet i sammanhanget förstås, men du ska veta att du varit med och tagit fram vad jag skulle säga är Sveriges trevligaste Community. Har sällan mött så många sympatiska människor på ett forum på nätet förut. KUDOS!

Grattis delux.

  • Medlem
  • Älmhult
  • 2011-09-11 20:28

Framför mina gratulationer och trots min ringa ålder, 19 år, så kan jag ana att du just nu befinner dig i ett av de allra lyckosammaste och ljuvligaste känslolägena i livet. Grattis

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2011-09-11 20:41

Grattar jag med. Ha det gött.

Stort grattis!

Här är min lilla prinsessa i mina händer några veckor gammal

  • Medlem
  • International user
  • 2012-02-04 21:46

Ser ju bra ut, lik mamma mao

Åhh grattis till din skatt!!!!

Gratulerar till er allihop.

Måste tillägga att det är riktigt snyggt fotat också....
Good work

  • Medlem
  • Nacka
  • 2012-02-08 09:59

Instämmer i gratulationskören - jösses vilken liten sötnos!

Senast redigerat 2012-02-08 17:19

Tack allihopa! Fem månader idag

  • Medlem
  • Huddinge, Sweden
  • 2012-02-08 15:26

Så fin, så söt... Jättekul att ni fått en liten gumma.
STORT grattis!

  • Avstängd
  • 2012-02-09 18:49

Åh, vilken lite fnuttis... verkligen söt och härligt fotat

Välkommen och Grattis till Livet!

  • Medlem
  • Nacka
  • 2012-02-11 10:36

Den stora frågan är ju - har hon skaffat 99mac-konto än?

  • Avstängd
  • 2012-02-11 10:41
Ursprungligen av Arvid:

Den stora frågan är ju - har hon skaffat 99mac-konto än?

Min systerson fick en son för en vecka sen och har redan eget facebookkonto så föräldrarna slipper får sina konton belamrade med frågor angående det hela

Bevaka tråden